شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه چهار مدیرکل حوزه وزارتی برای بررسی و شناسایی مشکلات و موانع اجرای طرح های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر و ضرورت شتاب بخشی به روند اجرای مصوبات دور سفر اول رئیس جمهوربه کهگیلویه و بویراحمد سفرکردند که این سفر کوتاه نویدبخش تحولات و تصمیم های راهگشا برای حوزه فرهنگ و هنر این خطه بوده است.

وب‌گاه فرارو

اداره کل حفاظت محیط زیست یزد: یوزپلنگ وضعیت مناسبی نداشته و در همان دقایق اولیه در محل تلف شده بود که در معاینه اولیه توسط دامپزشک، هیچ گونه علایم ظاهری مبنی بر ضربه یا شکستگی مشاهده نشده و پس از هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و برداشت نمونه‌های لازم بانک ژن و بانک اسپرم، لاشه و نمونه‌ها برای بررسی دقیق‌تر به سازمان مرکزی محیط زیست ارسال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روبل روسیه در بحبوحه درگیری‌های جدید نظامی که مسکو را به حاشیه کشانده، سقوط کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در همایش زنان اقوام و عشایر (زنان زاگرس‌نشین) که در قالب نخستین جشنواره ملی اقوام ایران‌زمین برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه اشتغال یک‌میلیون فرصت شغلی در سال، به روایت مراکز راستی‌آزمایی در کشور ایجاد کرده است. به گفته وی، آیت‌الله رئیسی براساس تشخیص و احساس تکلیف و برای عبور کشور از بحران‌ها وارد عرصه انتخابات شد و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کیفیت هوای کرج در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رنجبریان نصب دوربین روی لباس نیروها را غیر از هوشمندسازی، موجب انضباط مالی دانست که می تواند مسائل حاشیه ای را حل کند گفت: این اقدام موجب ارتقای دیدگاه صیانتی شرکت و در نتیجه کاهش تخلفات ساختمانی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی‌مهری در جلسه هماهنگی تامین و تولید مرغ مورد نیاز استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت خودکفایی تولید محصولات پروتئینی در استان اظهار داشت: ظرفیت تولید مرغ گوشتی استان پاسخگوی نیاز استان نیست و تهران با خوداتکایی در حوزه مرغ فاصله زیادی دارد. وی تنها راه حل افزایش تولید مرغ گوشتی و تامین نیاز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبل از خریدن عرقیجات گیاهی باید به این نکته توجه داشت که عرقیجات گیاهی مورد نظر باید از نوع مرغوب باشند. بعضی از تولیدکنندگان در زمان تهیه عرقیجات، چوب را از فرایند تولید حذف نمی‌کنند؛ بنابراین در بعضی از این محصول‌ها متانول وجود دارد که برای بدن، به ویژه افراد مبتلا به مشکلات کبدی مضر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1402 کل کشور در استان تشریح شد و همچنین صدور شناسنامه موقت دستگاهی برای 8 دهیاری در قرچک و 12 دهیاری در ملارد مورد تصویب قرار گرفت و در ادامه مصوبات کارگروه زیربنایی تشریح و مورد تصویب قرار گرفت. غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این جلسه با اشاره به ابلاغ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عطایی باز هم از آرمان صالحی لیبروی دوم تیم ملی استفاده نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

‌پاکو خمس برای سمت راست دفاعی تیمش در فصل آتی روی مهدی شیری حساب باز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان آلومینیوم اراک که با نمایشی درخشان در این تیم به تیم ملی دعوت شده بود، در فصل آتی با پیراهن تراکتور در لیگ حاضر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیروزکوه با میانگین دمای سالانه حدود هشت درجه سانتی‌گراد از شهرهای زیبای استان تهران است که در مسیر جاده تهران به شمال قرار دارد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال واکنش تندی به اظهارات ساپینتو داشت، او در صفحه شخصی خود نوشت: یک مربی معمولی و دایم‌الخمر را چند برابر قیمت به استقلال تحمیل کردند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله مظاهری خواسته اسلام و مطالبه دین را توجه به همه ابعاد زندگی مردم اعم از نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانسته و گفتند: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجه کافی و وافی مبذول گردد.