شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه یکی از اتوبوس‌های همگانی شهرداری زنجان مسیر (انصاریه - شهرک امیرکبیر) در پایانه بلوار آزادی ترمز بریده و داخل بلوار می‌شود، گفت: نیروهای امدادی در حال بیرون کشیدن خودرو با جرثقیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان فرایند جدیدی را برای تولید آهن رباهای دائمی با کارایی بالا با بهره گیری از فناوری نانو ابداع کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران معتقد است که خانواده‌ها برای حذف برخی مخارج اضافی زندگی، نباید اسباب بازی کودکان خود را از سبد خرید حذف کنند و حتی در خرید این وسایل باید نظر کودک هم اعمال شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را یک تقسیم کار همدلانه بین وزارتخانه و صداوسیما در حوزه صوت و تصویر فراگیر خواند و گفت: همه بندهای مصوبه به صورت مشارکتی است و نیت و اراده هر دو مجموعه بر این است که این کار را همدلانه اجرایی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: سه ماه نخست امسال میزان فروش شمش فولادی این شرکت برای تامین نیازهای نوردکاران داخلی، به 440 هزار و 820 تُن رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کیفیت هوای کرج در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام برخی منابع خبری، رئیس واگنر در چارچوب توافق با لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس برای توقف شورش در روسیه، استعفای شویگو را خواستار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای تامین برق پایدار صنایع هدف‌گذاری شده تا پایان دولت سیزدهم برنامه احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع محقق شود که 1500 مگاوات آن تا پایان امسال احداث خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا آشتیانی‌» معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در روز سوم تیر به تشکیل پرونده برای مدیران استقلال و پرسپولیس در سازمان بازرسی، شکست تیم ملی والیبال برابر هلند در لیگ ملت‌ها و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.