شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

گرچه گاز ازن در ترازهای فوقانی جو موجب جلوگیری از تابش فرابنفش و کاهش سطح آن می‌شود و وجود گاز ازن در ترازهای فوقانی جو عملکرد مطلوب دارد، اما در سطح زمین ازن یک آلاینده است و موجب انواع بیماری‌های تنفسی، پوستی و بیماری گیاهان می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، «ایمان» و «امید» را دو عامل کمک‌کننده در ایجاد تحول‌های عظیم در کشور دانستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی در آخرین اقدام خود مدل امتیازدهی اعتباری مشتریان بانک‌ها را به‌روزرسانی کرد که در آن مولفه‌هایی همچون سابقه محکومیت مالی، وضعیت پرداخت مالیات، پرداخت چک و حتی پرداخت یا عدم پرداخت جرایم رانندگی در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روز‌های گذشته از ساعت 5:30 شروع شده و طرح جناغی‌ها در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مطاهری خواسته اسلام و مطالبه دین را توجه به همه ابعاد زندگی مردم اعم از نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانسته و گفت: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجه کافی و وافی مبذول گردد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با تشریح معایب برگزاری مزایدات به شیوه سنتی و امکان وجود برخی سوء رفتارها و زد و بندها در آن تأکید کرد که با الکترونیکی شدن اجرای مزایدات، احتمال این زد و بندها کمتر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد طراحی لباس درمورد حجاب و پوشش ایرانی به عنوان یک الگوی جهانی توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از یک پلیس زن در دوراه تهران قدیم را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

شمیرانات - ایرنا - چهارمین پایگاه مدیریت بحران در منطقه یک شهرداری تهران تحت عنوان پنجاه و نهمین شنبه های امید و افتخار با حضور مادر شهید مجید عباسی افتتاح شد؛ شعار این بهره برداری «به سوی شهر ایمن و آماده» بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تخریب سقف یک مغازه طلافروشی در محله افسریه اقدام به سرقت از آن کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری شمال شرق و شرق کشور همچنین جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی مهناز افشار در اینستاگرام از خود منتشر کرده است که او را در حال موتورسواری نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فردی که دچار این عارضه می شود علائمی شایعی همچون گیجی، حالت تهوع، بی حالی، رنگ پریدگی، سردرد، تشنگی، تعریق وگرفتگی عضلانی و تپش قلب شدید دارد.