جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در آیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اردل گفت: با دستور و تأکید ریاست محترم جمهور، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار گرفته است. وی افزود: در این دولت علاقه‌ای به کلنگ‌زنی و اقدامات نمایشی وجود ندارد...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان هیچ ابهام و اشکالی درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران نداریم و با آن موافق هستیم.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال در تهران اردو می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر راه از پرداخت وام مرمت واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی با سود 23 درصدی خبر داد و گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غرفه گروه ترنج در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران در جمع برترین غرفه‌ها از نظر معماری خلاقانه قرار گرفت.

وب‌گاه الف

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات پلیس شرور مسلح و عامل قدرت‌نمایی در زاهدان دستگیر و یک قبضه سلاح غیرمجاز از وی کشف شد.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد مسمومان مشروبات الکلی دست ساز از 11 نفر در تاریخ 31 خرداد به 22 نفر تا شب گذشته دوم تیرماه افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

استاندار تهران توجه هر چه بیشتر به موضوع محیط زیست را مهم دانست و گفت: فرهنگسازی در حوزه محیط زیست یک ضرورت انکار ناپذیر است.

خبرگزاری تسنیم

یک فوق‌تخصص گوارش و کبد بزرگسالان با اشاره به تراکم یک‌سوم متخصصان گوارش و کبد در تهران، از حذف ممنوعیت انجام کولونوسکوپی در مطب‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست دقیق بازیکنانی که حواله واردات خودرو را به عنوان پاداش از دولت دریافت کرده‌اند، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: اولین سایت نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) در این استان با همکاری یکی از اپراتورها در بیرجند راه‌اندازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی دانشگاه اسلامی علیگر در مراسم بزرگداشت حداد عادل گفت: غلط نیست اگر بگویم حداد عادل سفیر معنوی هند در ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب و فاضلاب در خصوص قطعی آب در چند شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد ملی نخبگان از برگزاری بازدیدهای دانش‌آموزی مستعدان با همکاری اداره‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها و مشارکت مدیران، مسوولان و متولیان موسسات، شرکت‌ها، تأسسیسات یا جاذبه‌های گردشگری حمایت می‌کند.