جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس با بیان این که حکمرانی در عرصه اقتصاد کشور را باید مردمی کنیم گفت: نتوانسته‌ایم از تمام ظرفیت‌های مردمی و مدنی اصناف به درستی استفاده کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین درباره حوادث اخیر روسیه سخنرانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، اردوی آموزشی، زیارتی، سیاحتی «همراه با ستاره ها» ویژه دانشجویان دختر دانشکده های علوم پزشکی مستقل، اقماری یا مجتمع های آموزش عالی سلامت تابستان امسال طی روزهای 29 تیرماه تا 7 شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. این اردو صرفا ویژه دانشجویان دختر دانشکده های علوم پزشکی مستقل، اقماری و مجتمع های...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در فاز نخست از 4500 مدرسه شهر تهران، 2800 مدرسه در قالب ارزیابی ایمنی مدارس شهر تهران قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهرنیا، رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دبیر کنگره آموزش هدفمند مهارتی و نیاز محور در نشست خبری این کنگره که امروز برگزار شد، گفت: دانشگاه ها وظیفه تولید و ترویج علم و تبدیل دانش و فناوری را برعهده دارند و بازیگر اصلی صحنه دانش و فناوری هستند و مسئول و تضمین کننده شغل دانشجویان نیستند اما مسئول تربیت دانش آموختگان هستند. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای با اشاره به درگذشت معاون جامعه و مردم این تشکل حوزوی نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. آیت الله محمدرضا آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعه دوم تیرماه 1402، دارفانی را وداع گفت و به رحمت ایزدی پیوست. مراسم تشییع آن مرحوم، روز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشریح جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام کرد که هیچ مدرسه دولتی و هیات امنایی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ضمن اعلام جزئیات برگزاری این رویداد گفت: جشنواره موسیقی نواحی اصلا رقابتی نیست، به این دلیل که در جشنواره‌های نواحی نمیشود که ارزش موسیقی‌دانان مختلف را با هم مقایسه کرد.

خبرگزاری مهر

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران، حوزه علمیه قم، علما و مراجع عظام تقلید و در رأس همه مقام معظم رهبری، با تمام وجود و در تمامی مشکلات در کنار مردم سوریه بوده‌اند و از این پس نیز این حمایت ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایط فعلی قیمت دلار مرز مقاومتی 49 هزارو 800 تومان را پیش رو دارد که در هفته گذشته چندین بار به سمت آن خیز برداشته با این حال نتوانسته بالای آن تثبیت دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی مرتی اعلام کرد: امسال مقرر شد که جشنواره‌ی شانزدهم موسیقی نواحی با هدف تعالی و بهینه‌تر شدن و همچنین استفاده از ظرفیت سایر استان‌ها و فراگیری آن در پنج منطقه برگزار شود. روند انتخاب استان ها برای برگزاری جشنواره‌ی موسیقی نواحی تقریبا یک سال به طول انجامیده است. او گفت: ما سعی کرده‌ایم که انتخاب محل برگزاری جشنواره با طرح «ساتراپی» وزارت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان وظیفه عمومی برای فرزندان شهدا و آزادگان شرایطی برای معافیت از سربازی در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نقش و اهمیت راهبردی دیپلماسی فرهنگی در پیشبرد اهداف کلان بازیگران صحنه بین الملل از یک سو و توجه عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به فعالیتهای فرهنگی_بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه معظم له به فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حاکی از نقش راهبردی و متمایز این سازمان در پیشبرد اهداف کلان کشور دارد.