جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: طی تماس همیاران و معتمدین محلی مبنی بر مشاهده یوزپلنگ در مناطق آزاد جنوب شهرستان اسفراین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین سریعا به محل اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: هشت نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که شب گذشته در یک نزاع در قروه دخالت داشته و سبب ناآرامی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران توجه هر چه بیشتر به موضوع محیط زیست را مهم دانست و گفت: فرهنگسازی در حوزه محیط زیست یک ضرورت انکار ناپذیر است و رویداد‌های فرهنگی محیط زیستی و آموزش‌های لازم باید این هدف را دنبال و محقق کند.

وب‌گاه گسترش

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 سیرجان با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 4:45 بامداد امروز رخ داده است، گفت: متاسفانه دست راست این مرد 42 ساله در نوار نقاله درگیر می شود، ابتدا دست و سپس سر وی به محل اصابت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار نفر از عاملان نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان دره شهر دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: امسال 6 پایگاه افتتاح می‌شود که 3 مورد آن امروز افتتاح می‌شوند و سه پایگاه دیگر نیز در نیمه دوم سال؛ این پایگاه‌ها در منطقه یک، 15 و 22 خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان سرمایه گذاری بخش معدن و صنایع معدنی در طول 20 سال فعالیت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به بیش از 22 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منوچهر هادی از کارگردانی فصل دوم سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» انصراف داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مشاوران املاک همدان از جهش تاریخی هزینه رهن و اجاره مسکن در این شهر خبر داده‌است؛ به گفته این مشاور املاک خانه‌ای که سال گذشته 50 میلیون تومان برای رهن کامل فایل شده بود، امسال 300 میلیون تومان قیمت خورده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 دهک دیگر به جمعیت بیمه شدگان رایگان اضافه شد

خبرگزاری مهر

وزرای امور خارجه و میراث فرهنگی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت که از نیمه اردیبهشت تاکنون پنج‌هزار و 400 دستگاه خودرو فرسوده توسط مراکز اسقاط کشور ثبت‌نام شده که این روند برای نیاز بازار بسیار کند است.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: طی سه ماه ابتدای سال 1402 به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و... در استان 10 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از برخورداری 128 نفر از مددجویان تحت حمایت از تسهیلات خدمت سربازی در سال 1401 خبر داد.