جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

شرکت آب و فاضلاب در خصوص قطعی آب در چند شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید تا یک گام به کسب جایگاه پنجم نزدیک‌تر شود.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید تا یک گام به کسب جایگاه پنجم نزدیک‌تر شود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - این روزها در حالی زابل لقب گرم‌ترین شهر زمین با گرمای بیش از 53 درجه را یدک می‌کشد که گرما، بی‌آبی، قطعی آب و برق مشکلات زیادی را برای مردمی که در سخترین اقلیم جفرافیایی زندگی می‌کنند را به وجود آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران با افزایش قیمت روبه‌رو شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دست اندرکاران مراسم ازدواج مانند مدیران تالارها و گروه‌های موسیقی می‌گویند برگزاری مراسم عروسی به صفر نزدیک شده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اموال عمومی فرش و غیرفرش، نفیس و غیر نفیس ندارد، بیت‌المال یک ریال هم اهمیت دارد باید پیدا شود و حفظ شد.

وب‌گاه ورزش سه

حضور در دو تیم بزرگ برای رشید مظاهری سرانجام خوبی نداشت. منظورمان استقلال و سپاهان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر گروه شبه‌نظامی واگنر، ارتش روسیه را به انجام حملات مرگبار علیه نیروهای این گروه متهم کرد و خواستار قیام علیه فرماندهی نظامی روسیه شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است؛ پلتفرمی داخلی که خدماتی در سطح پلتفرم‌های خارجی به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این مرجع معتبر سفر، تا انتها همراه ما باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان و پژوهشگران کشورمان امروز بیش از هر روز دیگر در تلاشند تا با توانمندی علمی خود همراه و همگام با برنامه‌های توسعه‌ای کشور، باری از روی دوش جامعه بردارند. پیشرفت 95 درصدی در پروژه‌های ژن‌درمانی، تلاش جهت ایجاد زندگی بهتر برای نابینایان و توسعه همکاری‌های بین‌المللی با کشورهایی مانند ونزوئلا از جمله دستاوردهایی است که حاصل این تلاش‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با صدور حکمی، «یزدان رضایی» را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر کدام از سهامداران که این سود‌ها را دریافت نکرده‌اند، اگر در سامانه سجام ثبت‌نام و اطلاعات پرداختی خود را به‌روز کنند، تمامی این سود‌ها به حسابشان واریز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که هدف ما حرکت به سمت شهر ایمن و آماده است، گفت: اقدامات خوبی در خصوص ایمنی انجام شده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است.