یک‌شنبه 18 شهریور 1403

استفاده از مسیر‌های دریایی برای انتقال زائران اربعین

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
استفاده از مسیر‌های دریایی برای انتقال زائران اربعین

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین 1403 که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: امسال زائران اربعین از مسیر‌های دریایی هم به بنادر عراق منتقل می‌شوند. وزیر راه و شهرسازی پیش از این در فروردین ماه نیز در دیدار با وزیر حمل‌ونقل عراق از توافق سازمان بنادر و...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین 1403 که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: امسال زائران اربعین از مسیر‌های دریایی هم به بنادر عراق منتقل می‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی پیش از این در فروردین ماه نیز در دیدار با وزیر حمل‌ونقل عراق از توافق سازمان بنادر و دریانوردی با این کشور برای راه اندازی سرویس حمل‌ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق برای جابه‌جایی زوار اربعین خبر داده و گفته بود: مقرر شده‌است سرویس حمل‌ونقل مسافری بین بندر خرمشهر به بصره و بندر آبادان به بندر واصلیه راه اندازی شود.