شنبه 14 مهر 1403

استقبال کم نظیر گردشگران نوروزی از برنامه های ویژه عید

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
استقبال کم نظیر گردشگران نوروزی از برنامه های ویژه عید

شهردار منطقه 4 تهران گفت: ثبت نام تور‌های گردشگری در ایام نوروز با مساعدت فعالان گردشگری و دبیران گردشگری محلات در این مدت انجام می‌گیرد.

علی اصغر کمالی زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه های نوروزی اظهار کرد: بوستان پلیس با دارا بودن سه غرفه گردشگری که دو غرفه صنایع دستی و تزئینی و یک غرفه اطلاع رسانی دارد، هر روز از ساعت17الی 22 آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی گفت: در این بوستان غرفه های اطلاع رسانی در خصوص توزیع بسته های نوروزی، نقشه اماکن گردشگری منطقه 4، بلیط های تخفیف دار و همچنین هدیه های نوروزی برای کودکان بین مخاطبان وجود دارد.

او افزود: در بخش غرفه های صنایع دستی آموزش همراه با معرفی صنایع دستی شامل کیف های سنتی با نقش و نگار ایرانی همچنین معرق کاری و سفال گری و معرفی خوراک ایرانی و سنتهای نوروز در ایران باستان انجام می شود.

کمالی زاده در ادامه گفت: ثبت نام تورهای گردشگری در ایام نوروز با مساعدت فعالان گردشگری و دبیران گردشگری محلات در این مدت انجام می گیرد.

شهردار منطقه 4 گفت: بسیار مفتخریم که در این چند روز گذشته بیشترین مخاطبان را با حجم کم نظیری در بوستان پلیس داشته ایم و خداوند را به دلیل رضایت و سرور میهمانانمان شاکر هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری