دوشنبه 16 مهر 1403

استقلال همچنان در صدر تیم‌های ایرانی قرار گرفت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
استقلال همچنان در صدر تیم‌های ایرانی قرار گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (12 اسفند) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با 9 پله سقوط نسبت به رده بندی قبل و با 4294 امتیاز در رتبه 138 جهان قرار گرفت، ولی همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پرسپولیس تهران با 4195 امتیاز و با 4 پله صعود نسبت به رده بندی پیشین و قرارگرفتن در رده 150 جهان، در رتبه دوم ایران قرار گرفت. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم با 3351 امتیاز و با 7 رده صعود نسبت به رده بندی پیشین، در رده 209 جهان و سوم ایران جای گرفت.

تیم‌های سپاهان (233 جهان، 6 پله صعود)، شهرخودرو (251 جهان، یک پله صعود) و صنعت نفت (314 جهان، 29 پله صعود) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه 2 تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با 15675 امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، بارسلونا با 14390 امتیاز در رتبه دوم جای دارد. فلامینگو برزیل با 13249 امتیاز و با یک پله صعود در جایگاه ریورپلاته در رده سوم را گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه ششم جهان و بالاتر از والنسیا و بایرن مونیخ و سقوط یوونتوس به رتبه یازدهم است. تیم‌های ریورپلاته، منچسترسیتی هم در رتبه‌های چهارم وپنج جهان جای دارند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض نوری به تعطیل نشدن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

اظهارات حاج صفی مصداق نشر اکاذیب است

انتهای پیام /