سه‌شنبه 17 مهر 1403

اسرائیل خطا کند، مراکز اقتصادی و سیاسی را هدف می گیریم / قطعا آمریکایی ها به این رژیم گفته اند وارد جنگ با ایران نشود

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اسرائیل خطا کند، مراکز اقتصادی و سیاسی را هدف می گیریم / قطعا آمریکایی ها به این رژیم گفته اند وارد جنگ با ایران نشود

نماینده ساوه گفت: اسرائیل الان دچار چالش‌های بزرگی در درون خودش است، ساکنان سرزمین‌های اشغالی دارند فرار می‌کنند، اسرائیل اینها را یک روزی با وعده و وعیده به سرزمین‌های اشغالی آورده بود ولی الان می بینند که وعده ها محقق نشده و هیچ امنیتی هم ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام سبزی، نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه گفت: اسرائیل دچار یک جنون شده و چون موجودیت خود را در خطر می‌بیند و می‌داند که روز به روز دارد به زوال نابودی نزدیک می‌شود و روز به روز حلقه محاصره تنگ‌تر می‌شود دست به اقدامات جنون آمیز می‌زند.

بنابر گزارش فارس، وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد که کسی بتواند یک موشک به سرزمین‌های اشغالی بزند اما جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق 2 خواب را از سر رژیم صهیونیستی پراند.

سبزی تصریح کرد: همچنین نماز جمعه‌ای هم که به امامت مقام معظم رهبری اقامه شد، یک مانور بزرگی بود، جمعیت بی‌نظیری که آمدند نشان دادند که هیچ ابرقدرتی حریف ایران نخواهد شد و نمی‌توانند ایران را شکست بدهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مسلما روسای آمریکایی رژیم اشغالگر به این رژیم گفته اند که تو نمی‌توانی با ایران وارد جنگ شوی. به هر حال این بار اگر خطایی کنند مطمئناً پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود و اگر ما در وعده صادق 2 فقط پایگاه‌های نظامی رژیم را زدیم این بار مراکز اقتصادی و سیاسی آنها را هم می‌زنیم.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند حتماً پیروزی از آن حزب الله و لبنانی‌ها و نیروهای مقاومت خواهد بود و اسرائیل زیاد نمی‌تواند دوام بیاورد.

سبزی تصریح کرد: اسرائیل الان دچار چالش‌های بزرگی در درون خودش است، ساکنان سرزمین‌های اشغالی دارند فرار می‌کنند، اسرائیل اینها را یک روزی با وعده و وعیده به سرزمین‌های اشغالی آورده بود ولی الان می بینند که وعده ها محقق نشده و هیچ امنیتی هم ندارند.

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته است و به اعتقاد من اسرائیل علیرغم رجزخوانی‌ها جرات نخواهد کرد که به صورت جدی با ما وارد نبرد شود، آنها می‌دانند ما چه توانایی‌هایی داریم و چگونه می‌توانیم آنها را دچار مشکل جدی کنیم و به نظر نمی‌رسد تا این حد احمق باشند که بخواهند دست به یک اقدام جدی علیه ما بزنند.

نماینده ساوه در مجلس با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به صهیونیست‌ها گفت: صهیونیست‌ها باز اگر خطایی کنند مطمئناً پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود و اگر ما در وعده صادق 2 فقط پایگاه‌های نظامی رژیم را زدیم این بار زیرساخت‌های آنها را هم می‌زنیم.

27215

کد خبر 1968277