دوشنبه 16 مهر 1403

اشتغال جوانان به نقل محافل انتخاباتی تبدیل شده است / رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی‌ها و خامنه ای‌ها می خواهیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اشتغال جوانان به نقل محافل انتخاباتی تبدیل شده است / رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی‌ها و خامنه ای‌ها می خواهیم

شهروند البرزی گفت: ما رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی ها و خامنه ای ها می خواهیم، شخصی که دغدغه اول و آخرش مردم باشد، درد مردم را بفهمد و با تکیه بر توان داخلی کشور را نجات دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در زندگی همواره در معرض انتخاب‌های گوناگونی قرار می‌گیرید و در عرصه‌های مختلف، دست به انتخاب می‌زنید.

انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، انتخاب همسر و حتی انتخاب شیوه و اصول زندگی و بسیاری انتخاب‌های دیگر که همگی به نوعی تمام یا قسمتی از زندگی انسان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

بنابراین، انتخاب، یک اصل جدانشدنی در زندگی انسان است. حتی خداوند نیز به انسان توانایی اختیار عطا فرموده تا انسان، خود براساس راهنمایی پیامبران و کتب آسمانی راه حق و باطل را از یکدیگر بازشناسد و به انتخاب بهترین راه دست بزند.

در کشور جمهوری اسلامی نیز که بر مبنای اصول و اعتقادات دینی پایه‌ریزی شده است، مردم حق دارند برای آینده کشور خویش تصمیم‌گیری کرده و به انتخاب اصلح بپردازند.

بنابراین، باید در مقابل این حق، احساس تکلیف کرد، برنامه‌ها و طرح‌های کاندیداها را بررسی و به انتخاب اصلح‌ترین فرد برای تصدی پست ریاست‌جمهوری اقدام کرد.

در خصوص ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و انتظاراتی که مردم از رئیس‌جمهور آینده کشور دارند با تنی چند از شهروندان البرزی گفت‌وگو کردیم و نقطه‌نظرات آنان را در این خصوص جویا شدیم.

رییس جمهور آینده باید برنامه داشته باشد

یک شهروند البرزی در خصوص انتظارات از رئیس‌جمهور آینده در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رییس جمهور آینده باید برنامه داشته و برنامه هایش را با تقوای الهی ارایه دهد.

علی محمدی ادامه داد: در زمان تبلیغات، همه کاندیداها سعی می کنند با دادن وعده هایی از مردم رای جمع کنند، اما بزرگترین رای؛ صداقت داشتن با مردم است. مردم از رییس جمهور آینده در وهله اول صداقت می خواهند.

وی افزود: مردم در سال های اخیر زیر فشار اقتصادی نابود شدند، رییس جمهور آینده باید برای اقتصاد کشور برنامه ای غنی داشته باشد تا مردم زیر این فشار له نشوند.

این شهروند تاکید کرد: رییس جمهوری فقط ریاست نیست، رییس جمهوری؛ یعنی خدمت به مردم، خدمت به خلق خداوند، خدمت کردن مهمترین وظیفه رییس جمهور است.

محمدی در خاتمه گفت: رییس جمهور باید در کف خیابان باشد و با مردم زندگی کند، رییس جمهوری فقط نشستن بر منسب ریاست جمهوری نیست، بلکه باید در کف خبابان بیاید و درد مردم را ببیند تا بتواند با همدردی با آنها به مردم خدمت کند.

اشتغال جوانان به نقل محافل انتخاباتی تبدیل شده است

یک شهروند دیگر البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اشتغال جوانان به نقل محافل انتخاباتی تبدیل شده است، روسای پیشین ریاست جمهوری همیشه در وعده های انتخاباتی شان قول اشتغال میلیاردها نفر را داده اند ولی چرا این همه بیکار تحصیل کرده در کشور داریم؟

حامد دهقان ادامه داد: واقعا جوانان بسیاری بیکار هستند دولت باید برای اشتغال جوانان برنامه و ایده های نو داشته باشد، رییس جمهور آینده باید در عمل این موضوع را به اثبات برساند.

وی افزود: با شعار، وعده های پوچ و واهی؛ جوان مردم، شاغل نمی شود. رییس جمهور به کوچه و خیابان های شهر سر بزند ببیند چند جوان بیکار در همین شهر کرج وجود دارد.

این شهروند تاکید کرد: فرزند من دکتری زلزله شناسی دارد، این همه تلاش کرده و برای تحصیل زحمت کشیده ولی اکنون در خانه نشسته و بیکار است، پسر من که الان بیکار هست به سن ازدواج رسیده ولی توان ازدواج کردن ندارد، رییس جمهور برای جوانان امثال پسر من که زیاد هم هستند چه برنامه ای دارد؟!

مسکن؛ دغدغه جوانان است

یکی دیگر از شهروندان البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رییس جمهور آینده باید برای مسکن جوانان ایده ای عملی داشته باشد.

زهرا کلهر ادامه داد: یک زمانی وام می گرفتیم خانه می خریدیم، ولی الان وام می گیریم تا خانه اجاره کنیم، با این اوضاع آیا جوان امروز می تواند تشکیل خانواده دهد؟

وی افزود: خانه خالی در شهر زیاد است ولی کسی توان خرید و اجاره آن را ندارد، در آپارتمانی که ما زندگی می کنیم که 10 واحدی است 8 واحد آن خالی است.

کلهر ادامه داد: رییس جمهور باید واقعا به این موضوعات ورود کند، اوضاع اقتصادی مردم خیلی بد است، جوانان چون نمی توانند و توان تشکیل خانواده را ندارند، گمراه می شوند.

رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی ها و خامنه ای ها می خواهیم

شهروند دیگر البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رییس جمهور آینده باید برنامه غنی داشته باشد، رؤسای جمهوری گذشته هم در وقت عمل، صحنه را خالی کردند.

مریم محمدی ادامه داد: من اگر به پای صندوق های رای می آیم به دلیل صداقت مقام معظم رهبری است، این مرد است که کشور را سرپا نگه داشته است.

وی افزود: ما رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی ها و خامنه ای ها می خواهیم، شخصی که دغدغه اول و آخرش مردم باشد، درد مردم را بفهمد و با تکیه بر توان داخلی کشور را نجات دهد.

این شهروند تاکید کرد: کلید حل مشکلات نگاه به غرب نیست؛ کلید حل مشکلات اقتصادی و تحریم و... همه در داخل است باید با داشته هایمان ایرانی آباد بسازیم.

انتهای پیام /

اشتغال جوانان به نقل محافل انتخاباتی تبدیل شده است / رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی‌ها و خامنه ای‌ها می خواهیم 2