یک‌شنبه 1 مهر 1403

اشک تمساح ضدانقلاب برای کارگران معدن طبس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اشک تمساح ضدانقلاب برای کارگران معدن طبس

گروهک منافقین که دست‌شان به خون ملت ایران آغشته است، حالا در ماجرای معدن طبس به‌صورت نمایشی با کارگران اظهار همدردی می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توانند نقابی بر جنایات خود بزنند.

- اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم: حادثه تلخ معدن طبس با ابراز ناراحتی عموم مردم کشورمان همراه شده و موجی از همدردی و حمایت از کارگران در فضای مجازی شکل گرفته است. دولت نیز کمیته‌ی ویژه‌ای برای بررسی این حادثه تشکیل داده و از سوی دیگر رئیس قوه قضاییه دستور داده ابعاد این اتفاق بررسی و با مقصرین و خاطیان احتمالی برخورد شود.

نه‌فقط در این حادثه (که هنوز علت و ابعاد آن دقیق مشخص نیست) بلکه به‌طور کلی در کشور معادن مشکلات مختلفی دارند که متأسفانه تاکنون رفع نشده و انتظار می‌رود دولت این مسئله را جز اولویت‌های خود قرار داده و تدابیری برای حل مشکل کارگران معدن و وضعیت معادن کشور اتخاذ کنند.

اما بعد از این حادثه‌ی تلخ، رسانه‌های ضدانقلاب بخصوص اکانت‌های وابسته به گروهک تروریستی منافقین، این اتفاق را به فرصتی برای عقده‌گشایی و تخریب انقلاب و کشور تبدیل کردند.

گروهی که طی سال‌های گذشته در حوادث تروریستی گوناگون در نقاط مختلف کشور هم‌چون سالگرد حاج قاسم در کرمان، رژه نیروهای مسلح در اهواز، حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان و... هلهله کرده و از تروریست‌ها حمایت داشتند و یا تمام قد به دفاع از قاتلان مردم و شهدای حافظ امنیت در اغتشاشات سال 1401 پرداختند، حالا برای کارگران مظلوم، اشک تمساح ریخته و به حمایت از آنها صدا بلند کرده‌اند.

این ماجرای همدردی ضدانقلاب وقتی مضحک‌تر می‌شود که مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین هم طی پیامی با ابزار ناراحتی نمایشی برای کارگران معدن طبس، خود را حامی و مدافع حقوق کارگران معرفی می‌کند.

به‌یاد داریم در پرونده جنایات گروهک تروریستی منافقین، ترور کوردلانه‌ی بیش از 1200 کارگر ایرانی بی‌گناه به ثبت رسیده و کارگران مظلوم و نجیبی که بعد از پیروزی انقلاب در گوشه و کنار برای خدمت‌رسانی به کشور و مردم مشغول فعالیت بودند و حتی بسیاری با آغاز دفاع مقدس برای دفاع از اسلام، خاک کشور و مردم به‌صورت داوطلبانه عازم مناطق جنگی شدند اما گروهک تروریستی برای نیل به اهداف خود اقدام به ترور بیش از 1200 نفر از این قشر زحمت‌کش کشور کرد.

حمایت منافقین که دست‌شان به خون صدها کارگر آغشته بوده و یا دیگر رسانه‌های ضدانقلاب که همواره حامی گروهک‌های تروریستی و قاتلان مردم بوده‌اند بسیار مضحک و در حقیقت یک بازی روانی برای تحریک کارگران و عموم مردم، ایجاد موج نارضایتی و هم‌چنین تخریب انقلاب و کشور است.

البته لازم است مسئولین سریع‌تر با رسیدگی به حادثه معدن طبس و اتخاذ تدابیر و راهکاری مناسب و البته اجرای آن، جلوی تکرار این حوادث تلخ را بگیرند.

اشک تمساح ضدانقلاب برای کارگران معدن طبس 2