دوشنبه 16 مهر 1403

اصحاب رسانه میدان دار عرصه نبرد ادراک‌سازی هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اصحاب رسانه میدان دار عرصه نبرد ادراک‌سازی هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اکنون جنگ اصلی، جنگ در حوزه ادراک سازی است و اصحاب رسانه میدان‌داران این نبرد هستند.

حجت‌الاسلام سعید احمدی روز دوشنبه در جریان بازدید از ایرنای مرکز زنجان افزود: در عرصه جنگ نرم که جنگ در قلمرو ذهنیت ها است، هر کس بتواند در ادراک سازی موفق عمل کند، میدان دست او خواهد بود.

وی با بیان اینکه رسانه ها در عرصه جنگ ادراک سازی نقش مهم و کلیدی دارند، اظهار داشت: سنخ انقلاب اسلامی، سنخ نرم افزاری است و با ذهن و دل مردم سر و کار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رسانه ها در جمهوری اسلامی در عرصه صدور، ترویج مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی رسالت مهمی بر دوش دارند.

حجت‌الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود، شفافیت، صداقت و به روز بودن را از مولفه های مهم خبرنگاری عنوان کرد و گفت: وجود چنین ملزوماتی در حرفه خبرنگاری، این شغل را در زمره مشاغل سخت و حساس قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراسم عزاداری ماه محرم امسال با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هیأت‌های مذهبی با آغاز شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف داشتند که این فعالیت‌ها در قالب‌های مختلف از جمله کمک به نیازمندان در توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های غذایی و ضدعفونی معابر به انجام رسید.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر حدود یک هزار و 500 هیأت مذهبی در استان زنجان ثبت شده است.

*س_برچسب‌ها_س*