دوشنبه 7 آبان 1403

اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن فتحی نماینده مردم دیواندره، کامیاران و سنندج درخصوص عملکرد حوزه ورزش در دولت سیزدهم اظهار داشت: سجادی با توجه به اینکه ورزشی است درک مناسبی از این حوزه دارد و این مسئله کمک شایانی به توسعه ورزش خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان‌های کامیاران، سنندج و دیواندره دارای مناطق محرومی هستند و کمبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در این مناطق بسیار مشهود است. سجادی به این مشکلات واقف هست و با تعامل می‌توان درصدد رفع این مشکلات برآییم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره خاطرنشان ساخت: یکی از نکات مثبت در کارنامه سجادی افزایش مدال‌ها توسط بانوان و آقایان ورزشکار ایران است که در این مدت به دست آمده است. امیدواریم که این روند مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس نیز ادامه داشته باشد.

فتحی همچنین حضور بانوان در ورزشگاه ها را یکی دیگر از نکات مثبت وزارت سجادی عنوان کرد و گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها بودیم که این امر باعث توسعه ورزش خواهد شد و اقدام ارزشمندی بود.

وی در پایان افزود: سجادی در انتصاب‌های اخیر خود در وزارت ورزش و جوانان بسیار خوب عمل کرد و این اقدامات منجر به هم افزایی بین نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان خواهد شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت ورزش و جوانان

مجلس شورای اسلامی

سید حمید سجادی وزیر ورزش محسن فتحی نماینده مردم دیواندره این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش 2
اظهارات نماینده مجلس درباره تغییرات در وزارت ورزش 3