جمعه 13 مهر 1403

اعتراض به برگزاری آزمون دانش‌آموزی در گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اعتراض به برگزاری آزمون دانش‌آموزی در گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - اعتراض خانواده‌های گرگانی به برگزاری آزمون‌های علمی برای دانش‌آموزان در شرایط کرونایی، پیش‌بینی افزایش دمای استان از فردا و گلایه مدیران دانشگاه علوم پزشکی از بی‌تفاوتی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله خبرهای کوتا امروز شنبه گلستان است.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا دمای هوای استان بین 2 تا 4 درجه افزایش خواهد افت.

**

تجمع وانت بارهای فروش در ابتدای جاده آق قلا - گنبد موجب اعتراض اهالی این شهرستان شده و آن ها خواستار برخورد جدی تر پلیس و شهرداری با متخلفان هستند.

**

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند صعودی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، از بی‌تفاوتی برخی مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی گلایه کرد.

**

برگزاری آزمون های علمی برای برخی دانش آموزان پایه های ابتدایی در ایام شیوع کرونا موجب اعتراض خانواده های گرگانی شد.

**

مدیرکل بهزیستی گلستان از آغاز غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 ساله برای جلوگیری از تنبلی چشم از 15 تیرماه و طبق پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: کارمندی که چند سال پیش از دادگستری گلستان اخراج شده بود، به اتهام کارچاق کنی دستگیر شد.

به گفته هادی هاشمیان این فرد با این ادعا که می‌تواند بر روند رسیدگی به پرونده‌ها اثر بگذارد و رای پرونده ها را به نفع افراد تغییر دهد، از آن ها پول می‌گرفت.

**

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون و با رای کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان 3 شرکت خدمات مسافرتی در گلستان تعلیق شد.

*س_برچسب‌ها_س*