چهارشنبه 11 مهر 1403

اعتراف ارتش اسرائیل درباره حمله موشکی ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعتراف ارتش اسرائیل درباره حمله موشکی ایران

ارتش اسرائیل اعتراف کرد که موشک‌های ایران به پایگاه‌های ارتش اسرائیل اصابت کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم اذعان کرد که موشک‌های ایران به پایگاه‌های ارتش اسرائیل که هدف قرار گرفتند، اصابت کرده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم اذعان کرد که مقرهای نیروی هوایی در اثر حمله روز گذشته ایران آسیب دیده است اما آسیبی به زیرساخت‌های آن نرسیده است.

خبر مرتبط اعتراف سفارت اسرائیل در لندن درباره عملیات موشکی ایران

سخنگوی سفارت اسرائیل در انگلیس پاسخ مشروع ایران به اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل را عملیات «آخرالزمانی» و «بشدت ترسناک» توصیف کرد.

رسانه‌های عبری می‌گویند موشک‌ها ایران ساختمان‌ها و مقرهای نگهداری جنگنده‌ها در پایگاه‌های هوایی را تخریب کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد رئیس ستاد ارتش درحال مذاکرات امنیتی با رؤسای موساد و شاباک در وزارت جنگ در تل‌آویو است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان، با چندین موشک قلب اراضی اشغالی را هدف گرفته است.

خبر مرتبط اسرائیل اعتراف کرد / تنها تعداد اندکی از موشک‌های ایران را رهگیری کردیم

دانیال هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی به اصابت اکثر موشکهای ایران به اهداف یاد شده در فلسطین اشغالی اعتراف کرد.

ستادکل نیروهای مسلح ایران پس از عملیات وعده صادق 2 در بیانیه‌ای هشدار داد، چنانچه رژیم متجاوز صهیونیستی اقدام به پاسخ متقابل کند، باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اعتراف ارتش اسرائیل درباره حمله موشکی ایران 2
اعتراف ارتش اسرائیل درباره حمله موشکی ایران 3