شنبه 9 تیر 1403

اعتراف سنگین رسانه‌های اسرائیلی به شکست از حزب‌الله لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعتراف سنگین رسانه‌های اسرائیلی به شکست از حزب‌الله لبنان

رسانه‌های اسرائیلی به شکست اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اعتراف کردند.

رسانه های صهیونیستی در گزارشی تحلیلی تأکید کردند: حزب‌الله لبنان، شمار زیادی از سامانه های جاسوسی، راداری و هشداردهنده ارتش اشغالگر را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع اسرائیل

منابع خبری از شلیک موشک‌هایی از جنوب لبنان به سوی اراضی اشغالی خبر دادند.

این گزارش می افزاید: حزب الله، باعث بی اثر شدن توانایی های هشدار دهنده ارتش رژیم صهیونیستی شده است و حتی غالب صهیونیست ها، هیچ گونه اطلاعی از این عملیات حزب الله ندارد. این در حالی است که حتی پس از انتشار تصاویر عملیات توسط حزب الله، صهیونیست ها فقط از بخش اندکی از حقایق اطلاع پیدا می کنند.

در گزارش رسانه های صهیونیستی آمده است که حزب الله از توانایی رصد و کسب اطلاعات نظامی دقیق و مستندسازی همزمان برخوردار است و اطلاعات نظامی جمع آوری شده توسط آن، در سطح عملکرد یک سازمان اطلاعات نظامی غربی بسیار پیشرفته است. همچنین برخی از مستندسازی ها که توسط حزب الله به نمایش درمی آید با استفاده از پهپادهایی در داخل سرزمین های اشغالی انجام می شود.

خبر مرتبط اخبار ضد و نقیض از شهادت مقام ارشد حزب الله در حمله اسرائیل

در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که با پهپادهای صهیونیستی صورت گرفته است، یک ساختمان سه طبقه به طور کامل توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه جناتا در لبنان تخریب شده است که این ساختمان سه طبقه را چندی پیش حزب‌الله اجاره کرده بوده است.

رسانه های صهیونیست تصریح کرده اند که گستردگی عملیات حزب الله لبنان در شمال سرزمین های اشغالی به حدی است که حتی عملیات علیه بسیاری از اهداف، علنی و اعلام نمی شود.

براساس این گزارش، حزب الله قادر به از کار انداختن دست‌کم 50 درصد از سامانه گنبد آهنین در یک «ضربه اولیه» است.

این گزارش خاطرنشان کرده است: بسیاری از پهپادهای ارسالی حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی رهگیری نمی شوند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز امروز جمعه ضمن اعتراف به موفقیت عملیات‌های موشکی و پهپادی حزب‌الله در جبهه شمالی گفت که این ترس وجود دارد که در پی این حملات به شمال فلسطین اشغالی، سال تحصیلی آینده مختل شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اعتراف سنگین رسانه‌های اسرائیلی به شکست از حزب‌الله لبنان 2
اعتراف سنگین رسانه‌های اسرائیلی به شکست از حزب‌الله لبنان 3