چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اعزام یگان‌های بالگردی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به مناطق سیل‌زده

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
اعزام یگان‌های بالگردی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به مناطق سیل‌زده

اقتصادنیوز: امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: بنا به درخواست وزارت محترم کشور و ابلاغ سلسله مراتب فرماندهی در ارتش، یگان‌های بالگردی، مهندسی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی، به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا، با اشاره به جاری شدن سیلاب در بخش‌های مختلفی از شهرستان‌های منطقه جنوب شرق کشور اعم از چابهار، نیکشهر و دیگر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: بنا به درخواست وزارت کشور و تدابیر و اوامر ابلاغی از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش، از همان ساعات اولیه انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان‌های درگیر سیلاب در منطقه جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

خبر مرتبط اعلام جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل

اقتصادنیوز: سرپرست آتش‌نشانی شهرستان کازرون و رییس اورژانس این شهر جزییات فوت یک شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر در این شهر را تشریح کردند.

خبر مرتبط نیروی دریایی ارتش وارد عمل شد / نجات سیل‌زدگان استان هرمزگان

اقتصادنیوز: با حضور به موقع بالگرد منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، سه نفر از افراد ناپدید شده در شرق استان هرمزگان نجات پیدا کردند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اعزام یگان‌های بالگردی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به مناطق سیل‌زده 2
اعزام یگان‌های بالگردی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به مناطق سیل‌زده 3