یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» منصوب شدند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران کمیل خجسته عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سیدمحمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد سرشار معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهور، فاطمه عزیزآبادی فراهانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حقیقی هیأت امناء کتابخانه‌های عمومی کشور و فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای از سوی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به عنوان اعضا شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» منصوب شدند.

دومین دوره جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» که خبر برگزاری آن را دبیرکل نهاد مردادماه امسال در دیدار با اهالی رسانه اعلام کرده بود، با صدور احکام شورای سیاست‌گذاری کار خود را آغار کرده و پس از تشکیل این شورا فراخوان آن منتشر می‌شود.

اولین دوره جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» به دبیری مهدی توکلیان با دریافت 900 اثر و مشارکت بیش از 300 خبرنگار در مرداد ماه سال گذشته به کار خود پایان داد.

دور اول جشنواره محورهای 19 گانه‌ای شامل 3 بخش اصلی (6 محور)، جنبی (11 محور) و ویژه (2 محور) داشت که فرایند گزینش و داوری اولیه آثار پس از دو بار تمدید در 22 بهمن و 17 اسفندماه 1399، در اردیبهشت 1400 شروع شد. پس از انتخاب اولیه آثار، 65 اثر به مرحله نهایی راه یافتند که پس از ارزیابی نهایی داوران، 27 اثر برگزیده از پایگاه‌های خبری، رسانه‌های چاپی، رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری معرفی شدند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید نهاد کتابخانه های عمومی محمد سرشار محسن برمهانی صدا و سیما این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» منصوب شدند 2