جمعه 30 شهریور 1403

اعلام آمادگی یمن برای رویارویی طولانی مدت با اسرائیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
اعلام آمادگی یمن برای رویارویی طولانی مدت با اسرائیل

اقتصادنیوز: وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد و آماده رویارویی طولانی مدت با اسرائیل است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرتیپ «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز پنجشنبه بر موضع اصولی و قاطع این کشور در حمایت از مسئله فلسطین و مسجدالأقصی و حمایت از مردم مظلوم غزه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد و آماده رویارویی طولانی مدت با رژیم غاصب صهیونیستی، وفاداران و حامیان این رژیم است.

خبر مرتبط واکنش انصارالله یمن به حمله اسرائیل به لبنان

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش انصارالله یمن حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و وقوع انفجارهای متعدد در این کشور را محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت لبنان برشمرد.

العاطفی گفت: رویارویی ما با رژیم نازیست صهیونیستی اصلی است که در اعماق وجود ما ریشه دارد و ما می‌دانیم که با وجود همه جانفشانی‌ها، این یک وظیفه دینی مقدس است.

وی افزود: ما کاملا آماده جنگ و رویارویی قدرتمند هستیم و اراده و تصمیم برای ورود به جنگ بی‌امان را داریم و به همه گروه هایی که برای فتنه‌انگیزی و ایجاد هرج و مرج (در داخل یمن) و منحرف کردن ما از حوادث غزه تلاش می‌کنند، هشدار می‌دهیم.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اعلام آمادگی یمن برای رویارویی طولانی مدت با اسرائیل 2