پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اعلام اهداف برگزاری المپیاد شهید باکری

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اعلام اهداف برگزاری المپیاد شهید باکری

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ورزشی شهرداری کل کشور از برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی و فرهنگی شهید مهدی باکری ویژه کارکنان شهرداری کل کشور خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هماهنگی مرحله و منطقه‌ای و نهایی المپیاد ملی، فرهنگی ورزشی سردار شهید مهدی باکری ویژه کارکنان شهرداری‌های کل کشور صبح امروز با حضور شهردار ارومیه و مسئولان شورای سیاستگذاری ورزشی شهرداری تهران برگزار شد.

المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های شنا، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دارت و آمادگی جسمانی برگزار می شود و تیم های برتر هر منطقه به مرحله کشوری صعود خواهند کرد. حسن مهدی زاده شهردار ارومیه یکی از میهمانان ویژه این مراسم بود و درباره میزبانی شهر ارومیه در دوره اول برای حاضران سخنرانی کرد.

حیدر سلیمانی مشاور عالی شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری کل کشور نیز در خصوص این المپیاد گفت: این دومین دوره مسابقات المپیاد ملی و فرهنگی شهید مهندس مهدی باکری است که از طریق وزارت کشور به همه استانداردهای و شهرداری کل کشور ابلاغ شده و قرار است اکثر کارکنان شهرداری کل کشور در این مسابقات شرکت کنند. هدف از برگزاری این المپیاد درگیر شدن کارکنان با ورزش همگانی است که این موضوع باعث می شود کارکنان آمادگی جسمانی بالای داشته باشند تا خدمات بهتری به شهروندان آن شهر ارائه دهند. استعدادیابی یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی در خصوص میزبانی این مسابقات خاطرنشان کرد: چون در حال حاضر قرار است دومین دوره المپیاد شهید باکری را برگزار کنیم؛ فاکتورها و ممیزی های را مدنظر قرار داده ایم و به همه استان ها اعلام کردیم که در صورتی که قصد میزبانی از مسابقات را دارند باید به بهترین شکل میزبان ورزشکاران باشند. یکی از مهمترین ممیزی ها داشتن بهترین هتل برای اقامت شرکت کنندگان است و باید محل اقامت خوبی را برای کارکنان فراهم کنند. قرار است پس از بررسی های لازم محل میزبانی مشخص شود.