شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داده‌های بانک ژاپن نشان می‌دهد که مقام‌های این کشور برای حفظ ارزش پول ملی در برابر دلار که روز گذشته به کمترین میزان در 34 سال گذشته رسیده بود، 5.5 تریلیون ین (35.06 میلیارد دلار) هزینه کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - مجوز ساخت مسکن در حالی، نزدیک شهر قدیم و باستانی جیرفت که از سال 1310 ثبت ملی است داده شده که گفته می‌شود صرف‌نظر از حریم آثار تاریخی، در مسیر رودخانه‌های فصلی نیز هست؛ البته دستور توقف موقت احداث توسط دادستان صادر شده و این پرسش نیز وجود دارد که چطور و چرا این پروژه به صدور مجوز رسیده است؟.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور از ممنونیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آسترازنکا بر احتمال عوارض جانبی واکسن کرونای خود اذعان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: می‌توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه‌شنبه را مجدداً رواج داد و به جای اینکه دوچرخه ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از وفور کالاهای اساسی همچون شکر، روغن و برنج در بازار خبر داد و گفت: برخی به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده دست به تخلف می‌زنند و سلیقه‌ای عمل می کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران پیشنهاد داد برای کاهش تأثیر تحریم‌ها و افزایش بهره‌وری، علاوه بر تدوین قوانین توسعه‌ای، جلوی خام‌فروشی گرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

خبرگزاری تسنیم

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز - سه شنبه - از عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر در این عملیات خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از بانک مرکزی، مهدی صحابی گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ 4.084 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. به گفته این مقام مسئول بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 1.554 همت تسهیلات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران - اکسپو 2024 روز شنبه (8 اردیبهشت 1403) در محل نمایشگاه آغاز به کار کرد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه 11 اردیبهشت) با کاهش 12 هزار و 227 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 268 هزار و 845 واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در 18 استان کشور طرح کلید به کلید و کلید به زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرایی شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - دمای بالای 50 درجه، تابش آفتاب مستقیم تابستان‌های بندرعباس را بیش از پنج دقیقه ایستادن تحملش سخت و تا حدودی غیر ممکن می‌کند اما هزاران کارگری که در صنایع غرب این شهرستان برای کسب درآمد و روی پا ایستادن تولید ملی سختی‌ها را به جان خریده‌اند، با وجود تمامی مشکلات در این شرایط سخت مشغول کار و تولید هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پیشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه‌شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.