جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین در ایکس نوشت: پلیس آمریکا برای آنکه اجازه دهد نسل‌کشی در غزه به آرامی ادامه یابد، ظرف حدود 10 روز دست‌کم 900 دانشجو را بازداشت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به 20 روز محدود شده است.

خبرگزاری تسنیم

برات الکترونیک سپامی خدمت نوین بانک صادرات ایران برای تامین مالی زنجیره تامین واحد‌های تولیدی است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شهرهای جدید گفت: 12 هزار قطعه زمین در بخش‌های انفرادی و جمعی در طرح نهضت ملی و سه هزار قطعه زمین نیز در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرهای جدید کشور به واجدان شرایط واگذار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای طرح ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در شمال تهران آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران، تامین مالی را یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارها و بنگاه‌های تولیدی دانست و گفت: خوشبختانه با پیاده‌سازی برات الکترونیک سپامی در بانک صادرات ایران به‌عنوان نخستین بانک، این چالش تا حد زیادی برطرف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه بر مدار افزایش قرار گرفت؛ این خبری است که معامله‌گران از بازار خبر داده اند و مبالغ درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر هم موید این مدعاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از وفور کالاهای اساسی همچون شکر، روغن و برنج در بازار خبر داد و گفت: برخی به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده دست به تخلف می‌زنند و سلیقه‌ای عمل می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، با انتشار پیامی از کارگران به عنوان بخشی از خانواده پست که سرمایه‌های معنوی این شبکه خدمت‌رسان به شمار می‌آیند، یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین موسسه‌های جهاد نصر و جهاد تحقیقات، در تجاری‌سازی نتایج تحقیقات و دستاوردها و همچنین مشارکت در فعالیت‌های تجاری و بازرگانی مرتبط با حوزه فعالیت امضا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در روزهای آتی در بازار خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران گفت: از 100 هزار متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا به امروز 77 درصد از آنها موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا انتقاد کرد.