چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور یک سال قبل در نشست شورای عالی مسکن اظهار داشت: "اگر بانکی به جای پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن، این ثروت را صرف کار‌ها و سرمایه‌گذاری‌های کاذب کرده، نمی‌توان از آن گذشت. "

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

خبرگزاری تسنیم

با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران در روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران از امروز به مدت یک ماه اجرایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از راه‌اندازی واحد PDH پتروشیمی رجال به‌عنوان نخستین PDH کشور تا اوایل سال آینده خبر داد و گفت: سایر طرح‌های PDH نیز در مرحله اجرا قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی راهبرد اصولی دولت سیزدهم را تکمیل زنجیره ارزش به‌منظور پرهیز از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده از منابع هیدروکربوری اعلام کرد و گفت: مجوز حدود 17 طرح پتروشیمی پس از بازنگری‌های انجام‌شده لغو شد و طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش جایگزین آنها شدند.

خبرگزاری تسنیم

دومین حراج سکه در سال جاری بناست با عرضه انواع سکه روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ایران برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قطر تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز معلم پیامی صادر و تاکید کرد: کارگر، نیروی توانمند و یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمار وزارت دادگستری فرانسه، ازدحام بیش از حد زندان‌ها در فرانسه همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد و تا اول آوریل 2024 تعداد چهار هزار و 370 زندانی بیشتر از سال قبل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 13 کیلومتر امروز یازدهم اردیبهشت 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1403 صفر نیز 700 میلیون تومان اعلام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اغلب محصولات ایرانخودرو امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت در بازار آزاد پنج یا 10 میلیون کمتر از دیروز فروخته می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برند EXEED در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، استراتژی در حال تحول خود را با تمرکز بر ادغام موتورهای احتراق داخلی (ICE) و وسایل نقلیه انرژی جدید (NEVs) به نمایش گذاشت. این برند امیدوار است با معرفی این نمونه‌های جدید، زمینه را برای توسعه محصول در آینده فراهم کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".