چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه الف

با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به 20 روز محدود شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز (سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند، در حالی که بهای یورو افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهای طلا و انواع سکه امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) در بازار طلای تهران افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثروت خالص ایلان ماسک پس از این‌که به پایین‌ترین میزان در حدود یک سال گذشته سقوط کرد، بیشترین افزایش را از زمان قبل از خرید توییتر پیدا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مالیات گفت: در راستای تشویق‌های مالیاتی اصناف و کسبه تقسیط بلندمدت‌تر برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده 100 استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدرسه صادرات ایران از سوی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت همزمان با ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش نرخ تورم سالانه اسپانیا برای ماه آوریل 2024 که توسط موسسه ملی آمار این کشور (INE) منتشر شد، نشان می‌دهد که این نرخ 3.3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام خبر داد.

وب‌گاه تابناک

آیت الله رییسی با بیان این‌که جشنواره ملی تقدیر از کارگران نمونه در کارخانه بزرگی که کارگران عزیز آن کارهای بسیار مهم و قابل عرضه‌ای برای بازار داخلی و خارجی تولید می‌کنند برگزار شده، گفت: محصولاتی که در این‌جا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است که نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که ثابت می‌کند در...

وب‌گاه تابناک

در این شرایط جوانان با انگیزه و با استعداد، نخبگان و افرادی که توانایی بالایی دارند می‌توانند بیایند و رشد تولید را افزایش دهند. مردمی سازی اقتصاد کشور و جهش تولید و توسعه‌ی صنعتی کشور با مشارکت مردم، مبتنی بر توسعه‌ی اقتصاد دانش بنیان با دانش بنیان شدن صنایع بزرگ به کمک شرکت‌های تواتمند دانش بنیان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل مپنا لوکوموتیو گفت: ظرفیت تولید داخل لوکوموتیو سالانه 30 دستگاه است که برای پاسخگویی به نیاز کشور کافی است و حتی بیشتر از این نیاز را هم می‌توانیم پاسخ دهیم.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به برنامه فشرده وزارت نفت برای رفع ناترازی بنزین با توجه به افزایش تقاضاها، گفت: با توجه به دستور وزیر نفت و سیاست دولت، صنعت پتروشیمی وارد این حوزه می‌شود تا به‌جای صادرات، از متانول تولیدی صنعت پتروشیمی با فرایند MTG بنزین تولید شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساینا S دنده‌ای 440 میلیون فروخته می‌شود و قیمت شاهین اتوماتیک به 860 میلیون رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پژوهش جدید درباره ریشه‌ها و ویژگی‌های تورم در ایران، بازیگران اصلی این پدیده مزمن را معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

خبرگزاری تسنیم

از اول فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه 1403، 4 میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.