پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح خودکفایی برنج گفت: با احتساب جمعیت کشور و اتباع و همچنین ذخایر استراتژیک، سالانه 3 میلیون و 200 هزارتن برنج مورد نیاز کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اف. بی. آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اعلام کرد که جسد دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با استفاده از یک هلی‌شات پیدا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت که با تدابیر وزیر راه و شهرسازی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین، فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین به مبلغ 600 میلیون یورو در نظر گرفته شد.

خبرگزاری تسنیم

صنعت خودروسازی ایران این روزها در کنار زیاندهی شدید به دلیل دخالت‌های سیاسی دولت‌ها و مجالس و ضعف‌های مدیریتی، گرفتار زیاده‌خواهی سفته بازان و دلالان هم شده که از فاصله قیمتی وحشتناک کارخانه تا بازار برخی خودروها سودی به جیب بزنند.

وب‌گاه تابناک

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری 657 مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال توسط یگان حفاظت این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از 177 هکتار بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تصویب بسته جدید کمک آمریکا به اوکراین در کنگره ایالات متحده، گفت: تحویل بیشتر سخت افزارهای نظامی آمریکا وضعیت در میدان جنگ را به نفع کی‌یف تغییر نمی‌دهد.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (چهارشنبه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش 142 تومانی به 44هزار و 38 تومان و نرخ اسکناس یورو با افزایش 352 تومانی به 47 هزار و 88 تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد از کشف 80 خاور زباله که مدت ها در یک منزل مسکونی جمع آوری شده بود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 17گروه ارزیاب مشغول برآورد خسارت سیل روز گذشته چهارم اردیبهشت در استان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقامات عالی کشورها در امور امنیتی، در سخنانی ضمن ارزیابی وضعیت کنونی امنیت اطلاعات در جهان، پنج پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را برای کاستن از آسیب‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی غرب در این عرصه مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: افزایش میزان تقاضای مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 6 درصد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوسک‌هایی پنج سانتیمتری با یک کوله‌پشتی 15 گرمی قرار است افرادی را نجات دهند که اسیر آوارهای زلزله می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومینوی استعفای فرماندهان ارتشاسرائیل در حالی ادامه دارد که وزیر دارایی این رژیم، امروز (چهارشنبه) فرماندهان نظامی را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی دانست.