شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از فروش332 میلیون تومانی در نخستین حراج خرده فروشی برخط این سازمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده جامعه کارگری از بررسی مشکلات کارخانه داروگر خبر داد و گفت: پلمب یکی از سالن های تولیدی این کارخانه باز شد و تعدادی از کارگران به کارخانه بازگشتند، اما تا زمانی که مشکلات به صورت کامل حل نشود، تولید با قدرت ادامه پیدا نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت: مناطق نفتخیز جنوب بستر مطلوبی برای سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی است که خوراک مورد نیاز این صنعت را به صورت پایدار تامین خواهد کرد.

وب‌گاه الف

در نشست علمی و تخصصی مطرح شد: نقش مناطق آزاد در جی دی پی کشور باید مشخص شود. عدم ثبات قوانین سهم مهلک سرمایه گذاری در مناطق آزاد است. نگاه منفی به کار کرد مناطق آزاد در کشور وجود دارد.. عدم حمایت کافی و موثر، متناسب نبودن ابزار و اهداف، استفاده رانتی از مناطق آزاد، نداشتن استقلال مالی و اداری، تزلزل مدیریتی در مناطق آزاد و از همه مهمتر سنگ اندازی رقبای خارجی از مهمترین چالش های مناطق...

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: طبق برنامه‌های پیشنهادی وزارت نیرو تمام مشترکان کشاورزی این کلانشهر می‌توانند با خاموش کردن پمپ‌های برقی تامین آب مزارع خود از ساعت 11 تا 18 و استفاده در ساعات دیگر شبانه روز از برق کاملا رایگان استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: سامانه نظام مهندسی با محوریت فرمانداری و حضور نماینده سازمان در راستای پیاده‌سازی ماده 33 در شهر پردیس به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر کره شمالی از اختلال شدید خواب رنج برده و وزنش به حدود 140 کیلوگرم رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز توسعه 16 میدان گازی تحت گستره عملیاتی این شرکت گفت: حدود 6 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای توسعه این میادین لازم است که از این میزان 4.5 میلیارد دلار به صورت مستقیم و 1.5 میلیارد دلار به صورت ضمنی باید سرمایه‌گذاری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات امروز بازار‌های جهانی کاهش یافت و در آستانه ثبت نخستین ماه کاهشی در 3 ماه گذشته به شمار می‌رود. با تقویت ارزش دلار به علت احتمال افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا قیمت طلا هم کاهش یافت. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با 2 دلار و 69 سنت کاهش 1956.64 دلار فروخته شد. طلا در ماه جاری میلادی 1.5 درصد از ارزش خود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، از زمان پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، لیر این کشور اصلا به این موضوع روی خوش نشان نداده و به طور مداوم در حال کاهش ارزش است. در حالی ارزش لیر کاهشی است که اردوغان سرگرم تصمیم گیری برای معرفی وزرای دولت جدید و سبک سنگین کردن سیاست‌های اقتصادی آتی خود است. در معاملات امروز بازار جهانی ارز، لیر ترکیه برای...

خبرگزاری ایرنا

پاکدشت - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و تولیدی به پاکدشت سفر کرده، با حضور در گلزار شهدای گمنام، به شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان ادای احترام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت اعلام کرد، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در ایران به 7 میلیون و 611 هزار و 767 نفر رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاهین، تیبا و کوییک امروز چهارشنبه 10 خرداد با افت قیمت پنج میلیونی پا به بازار گذاشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت برخی از مانیتورهای کامپیوتر در بازار پرداختیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: اکنون به اندازه نیاز بازار مرغ در تهران و سایر شهرستان‌ها توزیع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود امراللهی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است.