شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ ریاست جمهوری ترکیه شامگاه جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌ها مبنی بر وخامت وضعیت سلامتی اردوغان صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - پس از گذشت حدود سه روز پر فراز و نشیب از ریزش کوه، رانش زمین، سیلاب و ترافیک برای جاده های مازندران از امروز شنبه بیستم خرداد ماه وضعیت راه‌های استان به حالت عادی بازگشته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزارت کار با اشاره به اصلاح مواردی از قانون کار گفت: در حال حاضر لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون‌های دولت مراحل نهایی اش را طی می‌کند که انشاالله به مجلس برود و تبدیل به قانون شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که مسکو در صدد ساخت کارخانه تولید پهپاد در خاک خود با کمک ایران است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمان گفت: محور اصلی زرند - کوهبنان و راه روستایی کوهپایه - دوران که از دیشب به علت جاری شدن سیلاب مسدود شده همچنان (لحظه مخابره خبر) مسدود مانده است و تلاش برای بازگشایی آن جریان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از تشدید ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر امروز (شنبه) در نیمه غربی کشور و بخش‌هایی از شمال و ارتفاعات البرز خبر داد و اعلام‌کرد: به‌دلیل رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت، وضعیت جوی 11 استان تا روز یکشنبه نارنجی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر پیشین انگلیس و از رهبران قبلی حزب محافظه‌کار این کشور به دلیل رسوایی‌های مربوط به «پارتی‌گیت» - برگزاری مهمانی‌های متعدد در اوج قرنطینه‌های ناشی از کرونا - از مقام خود به عنوان نماینده پارلمان استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: سپردن مذاکرات احیای برجام به علی باقری که دست راست سعید جلیلی محسوب می‌شود، جلوه دیگری است از آنچه نزدیکان پایداری‌ها در این دوره به دست آورده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا مدعی شده است که اطلاعات درباره وسایل نقلیه با منشا غیر انسانی، به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کرباسچی گفت: «اگر یک‌بار در برابر عدم اجرای دستورات مقامات، مسئولان را مورد بازخواست قرار دهند، می‌توان گفت در مسیر امیدواری گام برداشته شده است. بهتر است تمامی مسئولان در هر بخشی از خود شروع به عمل کنند و این ایجاد امید نه با حرف بلکه با عمل باشد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 17 خرداد به 23.44 درصد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های کشور از تداوم محدودیت تردد در محورهای چالوس و هراز به دلیل ریزش سنگ، طغیان رودخانه و عدم ایمنی مسیر خبر داد و اعلام‌کرد: بارش باران امروز هم جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز احتمالا کل بازار سهام تحت تاثیر فشار فروشی قرار خواهد گرفت که در گروه خودرویی ایجاد می شود.