شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت کار گفت: سه دهک اول به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته می‌شوند و ما افزایش یارانه ای را به کمیته ی امداد و بهزیستی اختصاص می‌دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تکلیف قانون بودجه برای اجرای کالابرگ الکترونیکی به ویژه در خانوار‌های کم درآمد و برای تهیه اقلام اساسی مصرفی خانوار، طرح کالابرگ الکترونیک از زمستان سال گذشته در کل کشور اجرایی شد، به گونه‌ای که اعتبار یارانه‌ای یک ماه قبل از پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و این افراد می‌توانند در صورت تمایل و به صورت کاملا اختیاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

قضائی پاکدهی گفت: با مساعدت‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه ثبتی بانک مشترک ایران - ونزوئلا به میزان 210 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

تایباد مدیر سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تاکنون مقدار 21 هزار تن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رمز ارزها مجددا با فشار فروش مواجه شده اند. امروز بیت کوین با کاهش قیمت 3 درصدی به کف کانال 27000 دلار نزدیک شده است.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نگاه درآمدی و بودجه ای به قوانینی همچون تبصره های 5 و 6 قانون معدن که مربوط به مصارف حقوق دولتی است، نداشته باشیم.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند پیگیری می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امارات توصیف‌های نادرست در گزارش‌های مطبوعاتی درباره مذاکرات خود با امریکا درخصوص امنیت دریایی را غیر قابل قبول خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس امور کارت سوخت هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاکنون 15 هزار عدد از این کارت‌ها به سازمان راهداری تحویل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع ماکارونی در بازار پرداختیم.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به راهبرد‌های سازمان امور مالیاتی در دوره جدید گفت: حمایت از تولید با رویکرد مقابله با طبقه دلال و تکریم مؤدیان از جمله راهبرد‌های اساسی سازمان امور مالیاتی در دوره جدید است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رزمایش آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز حساس کرمان روز چهارشنبه با قطع بدون اطلاع برق چند مرکز حساس از جمله تعدادی بیمارستان برگزار و وضعیت برق اضطراری آنها ارزیابی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نبوی در خصوص تاثیر آشتی ایران و عربستان سعودی بر ازسرگیری روابط ایران و مصر گفت:«بهبود روابط تهران و ریاض در اواخر سال گذشته یک مرحله مهم و یک نقطه عطف بود که زمینه را برای ارتقای روابط ایران و مصر نیز هموار کرده است.»