شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از سال 82 به عنوان زمان آغاز طرح واگذاری پایانه‌های بندری به بخش خصوصی، تاکنون 26 پایانه بندری اعم از پایانه‌های کانتینری، جنرال کارگو و غلات به بخش خصوصی واگذار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از 13 خرداد آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته در مجموع 6 میلیون و 400 هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با سال ماقبل آن سه درصد رشد نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشتریان بانک مسکن که برای تعمیرات منزل خود امکان استفاده از وام جعاله مخصوص این مجموعه را دارند. مبلغ وام تعمیرات مسکن این مجموعه از محل اوراق 80 میلیون تومان اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالناصر همتی نوشت: حتی اگر تورم نقطه به نقطه هم کاهش یابد، میانگین تورم امسال همچنان تورم بالایی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالناصر همتی در پیام توییتری نوشت: با حجم پولی که چاپ کرده و می‌کنید، امسال نیز سفره مردم 30 تا 40 درصد کوچکتر خواهد شد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی 5 روز آینده در نواحی شرقی کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: نخستین مرکز مکانیزاسیون مدیریت برنامه ریزی عملیات بندری در بوشهر به منظور تسریع در فعالیت‌های بندری و تردد کامیون‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به درخواست شرکت هواپیمایی سپهران برای افزایش پروازها به فرودگاه شهدای بوشهر، با برقراری پروازهای این شرکت در روزهای شنبه و چهارشنبه موافقت شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه با شناخت زنجیره فرش می‌توانیم برای جوان‌های متعددی شغل ایجاد کنیم، گفت: در این دولت تلاش می‌کنیم برای اولین‌بار دیپلماسی اقتصادی، فرهنگی و توسعه صادرات غیرنفتی را با فرش دستباف ایجاد کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدابراهیم رئیسی گفت: ما با هر کشوری به تناسب اقتضائات آن همکاری می‌کنیم و منتظر اخم و لبخند کسی نیستیم.