جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از بارش برف در ارتفاعات سونگون ورزقان آذربایجان شرقی منتشر شد / چندثانیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات یکی از مدیران وزارت رفاه درباره فروش جزایر قشم و کیش، تصریح کرد: شهدا جان خود را فدای یک وجب خاک این کشور کردند و ما در خانه‌ها، خانواده‌ها، مدارس و هیئت‌ها یاد گرفتیم که بگوییم جانم فدای یک وجب خاک وطنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

2 ملی‌پوش تیم ملی ایران به مدت 3 سال محروم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیروی دریایی سپاه یک نفتکش خارجی متخلف را در تنگه هرمز توقیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتیجه انتخابات نه تنها برای ترکیه - که در چهارراه اروپا و خاورمیانه قرار دارد و خانه 85 میلیون نفر از جمله تقریبا 4 میلیون پناهنده است - بلکه برای برخی از مهم‌ترین مسائل جهانی امروز اهمیت دارد. قلیچداراوغلو می‌گوید که در صورت پیروزی، روابط خود را با ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپا بازسازی خواهد کرد تا ترکیه را دوباره به بخشی از جهان متمدن تبدیل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح احداث نیروگاه‌های صنایع معدنی با اشاره به بهره‌برداری از 740 مگاوات نیروگاه گازی فولاد مبارکه اصفهان تا خرداد امسال، گفت: برای تأمین برق مطمئن و پایدار صنایع معدنی، دومین واحد نیروگاهی صنایع معدنی از نیروگاه شهید باکری سمنان به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

وب‌گاه منیبان

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید در چند ماه گذشته، قیمت جدید مرغ حداکثر 73 هزار تومان و قیمت تخم‌مرغ کیلویی 56 هزار تومان تعیین شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جدول زیر قیمت روز انواع چانگان را در بازار مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه الف

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید در چند ماه گذشته، قیمت جدید مرغ حداکثر 73هزار تومان و قیمت تخم‌مرغ کیلویی 56هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

بازار سهام که در روزهای گذشته صعود های شارپی را پشت سر گذاشته بود، همگام با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، نسبت به روزهای گذشته پرعرضه تر دنبال شد.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به 33 میلیون و 751 هزار تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان‌های گرمی و انگوت گفت: بارش برف گردنه لنگان در شهرستان گرمی را سفیدپوش کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی 21 اردیبهشت تا 10 خرداد از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: متقاضیان خرید خودرو منتظرند تا سیاست‌گذار از دور جدید فروش خودرو بدون قرعه‌کشی رونمایی کند. اولین دور عرضه خودرو با ساز و کار جدید در اسفند 1401 استارت خورد و در دهه اول اردیبهشت سال جاری با نهایی شدن انتخاب متقاضیان به کار خود پایان داد.