جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج آینده برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

همکاری های گمرک ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در خصوص رفع موانع گمرکی برای توسعه و تسهیل مبادلات تجاری افزایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسکن با اشاره به لایحه وضع مالیات بر معاملات مکرر مسکن اظهار داشت: محقق شدن این لایحه به اجرای کامل سامانه املاک و اسکان بستگی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سال گذشته بیش از 2 میلیون و 194 هزار و 290 تن اتان در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان در سفر به لبنان، پس از 7 سال از تعطیلی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی و پادشاهی سعودی گفت: عربستان و ایران طی چند روز آینده، سفارتخانه‌های خود را بازگشایی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

#من_ریال_را_دوست_دارم نام کمپینی است که هواداران ایده‌های «دلارزدایی» و «تثبیت قیمت ارزان دلار» طراحی کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: شکر، گوشت مرغ، تخم مرغ و گندم از خبرسازترین اقلام کشاورزی در هفته جاری بوده است. تخم مرغ و گندم تغییر قیمت داشته و تعیین نرخ جدید گوشت مرغ و شکر نیز در حال بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی پترو پالایش گچساران بزودی در گچساران آغاز می شود و یکهزارو 500 شغل ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صحبت مطرح شده از سوی یک نماینده مجلس مبنی بر خودروهای اهدایی وزیر صمت به نمایندگان در زمان استیضاح اشاره و گفت: هیچ شواهد و مدارکی را در این زمینه پیدا نکردیم؛ بنابراین صحبت مطرح شده صحت ندارد و آن نماینده باید نسبت به صحبت خود توضیح دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هلدینگ سیلانه سبز با تعداد 12 برند زیر مجموعه شامل برندهای COMEON، KODEX، MISSWAKE، Umberella، Daffi، Nino، Zenon، Kapoot، OZ، BONITO، Pixxel، HAIR WATER در سی امین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) حضور دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مسکن گفت: برای تکمیل اطلاعات در بازار مسکن و سوق دادن به سمت ثبات نیاز است که اطلاعات مردم در سامانه املاک و اسکان تکمیل شود.

خبرگزاری مهر

امروز از 800 دستگاه خودروی ثبت سفارش شده در گمرک، 53 دستگاه خودرو خارج شده است و مابقی خودروها نیز در انتظار ترخیص هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند کاملا رو به رشد قرار گرفت به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 73 هزار و 255 واحد توانست رکورد جدیدی از خود ثبت کند و به رقم 2 میلیون و 438 هزار و 542 واحد برسد. همچنین شاخص هم‌وزن امروز با افزایش 14 هزار و 451 واحد به رقم 800 هزار و 946 واحد رسید. ارزش روز بازار به رقم بی‌سابقه 8 میلیون و 986...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش خواهند شد.