جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: کشتیرانی دریای خزر در بحث حمل کانتینرهای صادراتی رشد 75 درصدی را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اقتصاد ایران در 43 سال گذشته به جز دهه 1380، سیاستگذاران همواره از رژیم ارزی چندنرخی استفاده کرده که همراه با چالش‌هایی بوده است. با این حال می‌توان با مدیریت عدم تعادل‌های مالی (کسری بودجه) و تقویت استقلال و کارایی ابزارهای سیاست پولی، اختلالات میان‌مدت در رژیم چندنرخی ارز (با فرض تداوم تحریم‌ها) را کاهش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرویس امنیتی اوکراین قصد داشته با یک پهپاد انتحاری حامل 17کیلوگرم مواد منفجره، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، را ترور کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: قیمت نان هم در کنار قیمت سایر اقلام اساسی خانوارها درحال افزایش است. رشدی که فعالان صنعت نان آن را ناگزیر می‌خوانند. درحال حاضر در نانوایی‌ها قیمت هر عدد نان سنگک بین 5 هزار تومان تا 35 و 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات امنا بازار تهران با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام‌کردند: باتوجه به نشانه‌گیری هدفدار به شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و به چالش کشیدن اهداف بلند آنها در رونمایی صنعت نوین و تخریب کارایی «فاطمی امین»، استیضاح وزیر صمت توسط مجلس شورای اسلامی را جایز نمی‌دانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترلان پروانه، بازیگر جوان کشورمان با انتشار عکسی دو نفره با بهرام رادان تولد همبازی مجبوبش را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از قول مسئولان امر برای افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: پس از فعال شدن بخش دریایی کریدور شمال - جنوب در دریای خزر، این مسیر شاهد رشد 360 درصدی جابه‌جایی کالا توسط کشتیرانی دریای خزر بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیش از 32 میلیون بیمه شده رایگان در سایر صندوق های بیمه سلامت از خدمات بهره مند هستند.

خبرگزاری میزان

دستورالعمل نحوه تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به اختلافات در حوزه علم و فناوری توسط رئیس قوه قضاییه به واحد‌های قضایی ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تلاش‌های پکن در امارات عربی متحده، بخشی از کارزار جاه‌طلبانه ارتش چین برای ایجاد یک شبکه نظامی جهانی است که شامل حداقل پنج پایگاه خارجی و 10 سایت پشتیبانی لجستیکی تا سال 2030 میلادی می‌شود که عمدتا نیز در خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی و سراسر آفریقا هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهاد کشاورزی اعلام‌کرد: چهارمین کاروان ترویج الگوی کشت محصولات زراعی ویژه کشت بهاره 17 و 18 اردیبهشت در 15 استان اولویت‌دار کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرقدس - ایرنا - امام جمعه شهرقدس گفت: برای تحقق شعار سال، رشد تولید، مهار تورم، باید از کارگر حمایت کنیم.

وب‌گاه منیبان

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به‌صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشور‌ها هستند باز هم شهریه به‌صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.