جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران با حذف شرط ارائه گواهی بازرسی در مبدا، فرآیند واردات مواد اولیه صنایع غذایی تسهیل شد.

خبرگزاری تسنیم

دولت روسیه هشدار داد که فرصت تمدید قرارداد غلات دریای سیاه در حال از دست رفتن است چرا که غرب به تعهد خود برای اجازه صادرات محصولات کشاورزی روسیه پایبند نبوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) با موضوع دگرگونی زندگی مردم متاثر از فناوری‌های جدید برگزار می‌شود. دگرگونی دنیا توسط هوش مصنوعی و حذف مشاغل فعلی از جمله موضوعاتی است که در این بخش از اینوتکس به آن پرداخته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت یورو بالا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده از 9 اردیبهشت آغاز شد که در این مدت بیش از 4 هزار نفر ثبت نام داشته اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مهندسی و زیربنایی سازمان بنادر گفت: بررسی پهلوگیری کشتی 18 هزار TIUو چالش تراز آب دریای خزر هفته آینده بررسی می شود.

خبرگزاری مهر

قیمت جدید گندم باید به تایید دولت برسد و احتمالاً ابلاغ نرخ به هفته آینده پس از برگشت رئیس جمهوری از دمشق موکول شود.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: کل حاکمیت باید کلان‌پروژه مسکن را حمایت کند. همچنین ابعاد این کلان پروژه و تفاوت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بایستی برای مردم روشن شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برآوردها نشان می‌دهد نرخ بیکاری سال 1401 نسبت به سال 1400 کاهش یافته و به 9 درصد رسیده است. این در حالی است که در سوی دیگر، نرخ اشتغال و نرخ مشارکت اقتصادی هم در چند سال گذشته روندی نزولی را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مار در شرایطی که سر او از تن خود جدا شده بود، خود را نیش زد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک جامعه شناس به اظهارات یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت درهم مبادله‌ای ثبات را تجربه کرد.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از برگزاری بزرگترین مزایده به تعداد 576 دستگاه خودروی توقیفی در روز شنبه شانزدهم اردیبهشت در استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: مدیر عامل صندوق بین المللی پول (IMF) طی اظهاراتی تأکید کرد که دلار آمریکا به تدریج جایگاه خود را به عنوان ارز ذخیره اصلی جهان از دست می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی عجیب و باورنکردنی از سانسور به عکس شلوارک مردانه در فروشگاه اینترنتی مشهور منتشر شد.