جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری مهر

مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند براساس نقشه‌ها و جانمایی‌های تعیین شده حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت ترکیه برای جلوگیری از افزایش بی رویه اجاره خانه در این کشور، قانونی را اجرایی کرد که در انتهای قرارداد مالک و مستاجر، حداکثر افزایش اجاره بها تنها 25 درصد باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدئویی از مراحل توقیف یک خودرو به دلیل بی حجابی پس از دو بار اخطار که در استان گلستان انجام شده است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیمیتری مدودف خواستار اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه علیه چهره‌ها و مقامات اصلی اوکراین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هومن حاجی عبداللهی خطاب به رییس سازمان صداوسیما پست اینستاگرامی کنایه آمیزی منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان تهران با ارسال نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار آن شد تا نمایندگان با رای اعتماد دوباره خود موجب حرکت صنعت و تجارت در مسیر تعالی و به تبع آن رشد و شکوفایی ایران باشند.

خبرگزاری تسنیم

ثروت ایلان ماسک پس از 24 ساعت آشفتگی در توییتر، تسلا و اسپیس ایکس 12.6 میلیارد دلار کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، مرغداران خواستار هرچه سریع تر اصلاح قیمت تخم مرغ هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صندوق ثروت آفرین پارسیان با نماد «ثروتم»، از نوع صندوق‌های سهامی و قابل معامله (ETF) است که در بازار سهام معامله می‌شود. این صندوق که تحت مدیریت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان فعالیت دارد، با کسب بیش از 62 درصد بازدهی سالانه (تا تاریخ 8 اردیبهشت 1402)، کام سرمایه‌گذاران خود را شیرین کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازار سکه جو افزایشی وجود دارد. طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز، سکه امامی امروز وارد کانال 34 میلیون تومان شد و بر روی 34 میلیون و 54هزار تومان قرار گرفت. روز پنجشنبه گذشته نرخ سکه امامی در سایت مذکور در حول و حوش 32 میلیون و 741 هزار تومان قرار داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام یک شرکت چینی، در عرض 24 ساعت «انسان‌های دیجیتالی» با کیفیت بالا در نسخه‌های نیم‌تنه و تمام بدن ساخته می شود و با قیمت 145 دلار به فروش می‌رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل گمرک ایران گفت: اگر در مدت مشخص شده قانونی دستگاه‌های مرتبط به استعلام‌ها پاسخ ندهند، طولانی شدن تشریفات گمرکی، رسوب کالا، افزایش تورم، کمبود کالا در بازار و نارضایتی صاحب کالا و بار رخ خواهد داد.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه نخستین روز کاری خود در هفته جاری را با فتح کانال‌های جدید آغاز کرد؛ به طوریکه شاخص کل بورس وارد کانال دو میلیون و 400 هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز وارد کانال 30 هزار واحد شدند.