جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گرچه میزان افزایش نرخ دلار برمبنای تورم تا حدودی می‌تواند از روند آتی سوددهی سهام دلارمحور خبر دهد اما در این میان عوامل مختلفی از جمله نوسانات نرخ فروش محصول و حجم فروش در میزان سودآوری شرکت‌ها دخالت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس حوزه گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز وظایف قانونی خود را در جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان انجام نداده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس ضمن انتقاد به طرح استیضاح فاطمی امین، عنوان کرد: بازخواست از وزارت صمت در خصوص موضوعات و مشکلات بخش خودرو و برخی موضوعات دیگر که غالب آنها به دلایلی خارج از حیطه وظایف و اختیارات وزیر بوده، به دور از تدبیر و انصاف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این که آیا اخیرا حرکتی در راستای توافق بر سر تبادل زندانیان با ایران انجام شده است یا نه، بیان کرد: متاسفانه هیچ مطلب جدیدی برای گفتن در این باره ندارم. ما به پافشاری مستقیم جهت آزادسازی شهروندانمان در ایران ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد افزایش به 1990 دلار رسید.

خبرگزاری مهر

برکشلی گفت: پیش بینی‌ها حکایت از ان دارد که اوپک پلاس ناچار باشد که تا قبل از پایان سه ماهه سوم سال، مجدداً تولید جمعی خود را کاهش دهد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس در هفته گذشته با وضعیت نوسانی در معاملات چهارشنبه مواجه شد اما کارشناسان بر این باورند که این نوسان طولانی مدت نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سامانه کدال شرکت تجهیز نیروی زنگان (شزنگ) اعلام کرده است که هنوز و به دلایل نامعلوم نتواسته است مجوز خرید مواد اولیه را از بورس کالا برای سال 1402 دریافت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط کنونی، فعالان بازار باور دارند سکه بازان بیشتر از هر زمان دیگر به روند دلار چشم دوخته اند تا در وضعیت مشخص تری مسیر حرکتی خود را تعیین کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم تبریز در توئیتی از احضار خود به دادستانی خبر داد و نوشت: میدانم پیمودن مسیر حق و عدالت پرمخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاملات چهارشنبه 3 سیگنال صعودی داشت، علاوه بر رشد شاخص هم وزن و تداوم ورود پول حقیقی، حجم معاملات نیز همچنان در سطح بالایی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به فرصت زمانی مناسب صندوق‌ها برای اصلاح سبد سهام خود و میزان مازاد سهام آن‌ها ابلاغیه تغییر حد نصاب صندوق‌های با در آمد ثابت بر بازار اثر گذار نخواهد بود.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشور با تاکید بر اینکه حفظ سنت شالیکاری در استان ضرورت دارد، گفت: اشتغال، اقتصاد و معیشت گیلان وابسته به کشاورزی بوده و باید این سنت ماندگار حفظ شود.