شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا با هدف گفت‌وگو درباره درباره آزادی اسرای اسرائیلی در غزه و طرح حمله به رفح، به سارائیل سفر می‌کند

جزئیات فعالیت قرارگاه جوانی جمعیت در شهرداری تهران اعلام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: «پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار بهره برداری می شود.»

اقتصادنیوز: عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا درباره طرح پژوهشی که محققان درباره کبد چرب انجام داده‌اند، گفت: نتیجه این پژوهش نشان داد حفظ سطح ویتامین دی در حدود 20 الی 25 نانومول بر لیتر برای مردان و زنان در جمعیت ایرانی می‌تواند از ابتلا به کبد چرب پیشگیری کند.

اقتصادنیوز : این روزها که داستان طلاق ستاره سابق استقلال در صدر خبرهای فضای مجازی قرار داشت به تازگی صفحه ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی بسته شد.

اقتصادنیوز: نفخ معده و باد بیش از حد شکم به دلایل مختلف ایجاد می شود و شما را آزار می دهد، دلایلی غیرطبیعی و دور از ذهن شما می توانند در این مشکل دخیل باشند.

اقتصادنیوز: در قسمت های پایانی سریال نون خ 5 شاهد مصدومیت نورالدین خانزاده به دلیل پرت شدن از کوه بودیم که ماجرای واقعی را حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش عمو خلیل فاش کرد.

چند منبع مطلع هم به دیلی‌بیست گفته‌اند، شرایط جسمی چارلز 75 ساله خوب نیست و او اخیرا کمتر در محافل عمومی حضور داشته است. گفته می‌شود که «برنامه مراسم خاکسپاری» او بلافاصله پس از خاکسپاری الیزابت دوم در شرایط آماده‌باش قرار دارد.

آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت, به خبرنگاران گفت: از این حمله درس زیادی آموخته شده است.

معاون پژوهشی اسبق وزارت علوم محمد مهدی‌نژاد نوری می‌گوید: تغییر در نسبت ورودی دختران و پسران به دانشگاه، از اوایل دهه 90 شروع شده است.

ضیاییان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه 3 و 2 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 39 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از اعضای کابینه جنگ تاکید کرد که نتانیاهو همچنان در حال مانع‌تراشی است و نمی‌خواهد به هیچ توافقی دست یابد.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: حضور نیروی انتظامی و نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست، ما خوشحال هستیم که در گذشته و بدترین شرایط هیچگاه نیروی نظامی وارد دانشگاه نشده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز جمعه به نقل از این مسوول که نامش را فاش نکرد، گزارش کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اصلا نمی‌خواهد درباره جنگ غزه توافقی حاصل شود بلکه در حال ایجاد مشکلات و مانع‌تراشی است.

نزال تأکید کرد: اسراییل بداند با تهدیدکردن و رجز خوانی در زمینه حمله به رفح هرگز به آنان باج نخواهیم داد.