چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اقدامات ارتش برای امدادرسانی به مردم استان‌های سیل‌زده ادامه دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اقدامات ارتش برای امدادرسانی به مردم استان‌های سیل‌زده ادامه دارد

تهران - ایرنا - امدادرسانی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان همچنان برابر اعلام نیاز ستادهای بحران در این استان ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، یگان‌های نیروی زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در این استان ها، به اشکال مختلف اقدامات مردم یاری به سیل زدگان را اجر کرده و همچنان این کمک ها متناسب با نوع نیاز مردم و بر اساس اعلام نیاز ستادهای بحران استان‌ها ادامه دارد.

توزیع هزاران پرس غذای گرم، آب معدنی، اقلام دارویی، پتو، موکت، لوازم گرمایشی و چادر بین مردم این مناطق و همچنین 5 مرحله ارسال اقلام مورد نیاز مردم از سوی هلال اهمر با هواپیماهای C130 و 747 نیروی هوایی ارتش از اقدامات امدادرسانی ارتش در مناطق سیل زده است.

همچنین تشکیل خانه‌های بهداشت و درمان، اعزام تیم‌های پزشکی و روانشناسی، اسکان بخشی از مردم سیل‌زده در پایگاه‌ها، اعزام بالگرد و تجهیزات خودرویی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و تخلیه آب از معابر و منازل بخش های دیگریی از اقدامات ارتش برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تا امروز بوده است.

اقدامات ارتش جهت امدادرسانی در بخش‌های مختلف به مردم مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد و بزودی اقلام امدادی ارتش و سازمان های امدادی نیز ارسال خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*