شنبه 31 شهریور 1403

الاتحاد با تایید ای‌اف‌سی به ایران می‌آید؛/ بنزما، کانته، فابینیو و حمدالله در اصفهان!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
الاتحاد با تایید ای‌اف‌سی به ایران می‌آید؛/ بنزما، کانته، فابینیو و حمدالله در اصفهان!(عکس)

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان را صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بحث میزبانی سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل به اصلی‌ترین موضوع برای هواداران پرسپولیس، سپاهان و نساجی شده و عدم استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در ورزشگاه‌ها و از سوی دیگر مشکلات استادیوم آزادی کاری کرده تا دوباره شایعه بازی در یک کشور دیگر مطرح شود که این موضوع از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال رد شد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال امروز اعلام کردند در تلاش برای حل مشکل ورزشگاه آزادی هستند و این استادیوم می‌تواند با ظرفیت بیش از 50 درصد میزبان تماشاگران در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد، اما هنوز این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور قطعی تایید نشده ولی از سوی دیگر، ای‌اف‌سی مجوز انجام بازی در استادیوم نقش جهان اصفهان را به‌طور رسمی صادر کرده است.

سپاهان ایران که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق باید رقابت کند، بنابر تایید ای‌اف‌سی می‌تواند در ورزشگاه خانگی خود و با حمایت تماشاگرانش به مصاف این سه تیم برود و برای راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی تلاش کند.

با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی سپاهان در دو مسابقه خانگی مقابل آلمالیق ازبکستان (15 آبان) و نیروی هوایی عراق (6 آذر) را تایید کرده و نام ورزشگاه نقش جهان را در مقابل محل انجام این مسابقه روی سایت رسمی ای‌اف‌سی آورده، اما نام استادیوم محل برگزاری دیدارهای حساس رفت و برگشت با الاتحاد عربستان مشخص نیست.

با توجه به رفع مشکلات بین ایران و عربستان و بهبود روابط سیاسی که در ماه‌های گذشته اتفاق افتاده و از سوی دیگر پیگیری و مذاکرات فدراسیون‌های فوتبال دو کشور، پیش‌بینی می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به زودی میزبانی تیم‌های این دو کشور از یکدیگر در خاک خودشان را تایید کند که بنابر این، سپاهان پذیرای الاتحاد هم خواهد بود.

سپاهان ایران باید نخستین مسابقه خانگی خود در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را روز دوشنبه، دهم مهرماه 1402 مقابل الاتحاد عربستان برگزار کند که در صورت حضور سعودی‌ها در اصفهان، باید شاهد ستاره‌های این تیم ازجمله کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، ایگور کورونادو، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله، ژوتا و... هم در زمین نقش جهان باشیم؛ اتفاقی بی‌نظیر و تاریخی که تاکنون برای سپاهانی‌ها و فوتبال ایران نیفتاده است.

الاتحاد با تایید ای‌اف‌سی به ایران می‌آید؛/ بنزما، کانته، فابینیو و حمدالله در اصفهان!(عکس) 2