پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه الف

فرهنگی وب‌گاه الف

تهیه‌کننده پویانمایی بچه‌زرنگ گفت: در بخش تولید محصولات مرتبط با یک اثر مشکل اصلی نبود قانون کپی رایت است که معضل مهمی ایجاد کرده است.

ایسنا / فارس فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تأکید کرد: دوستداران میراث فرهنگی نگران نباشند، نقش برجسته سراب بهرام تخریب نشده است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

پیکر رضا داودنژاد، بازیگر 43 سینما و تلویزیون در جوار مزار مادربزرگش، احترام سادات حبیبیان به خاک سپرده شد.

آئین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید راه قدس «سید مهدی جلادتی» از شهدای عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق، امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید زاهدی، دقایقی پیش در اصفهان و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم آغاز شد.

نغمه مشتشار نظامی و عبدالرحیم سعیدی‌راد از شاعران خوش‌ذوق کشور سروده‌هایی را به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کردند.

یکتا ناصر بازیگر 45 ساله سینما که از ساعاتی قبل از آغاز سال نو با انتشار ویدیویی در فضای مجازی با ادعای ربوده شدن فرزندش توسط پدر وی عمومی شدن یک اختلاف خانوادگی را کلید زد در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود از مردم عذرخواهی کرد.

از سال 1400 با ورود رسمی به عصر پساکرونا، تغییری جدی در انتخاب مقاصد سفرهای نوروزی ایجاد شد و دیگر مناطق شمالی کشور یکه‌تاز مقاصد گردشگری نوروزی به شمار نمی‌رود و مقاصد جنوب و گرمسیر و حتی کویرها سهم قابل‌توجهی از مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده‌اند

دفاتر حضرات آیات مراجع تقلید حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی، میزان زکات فطره امسال را اعلام کردند.

در تعریف ساده سلبریتی آورده‌اند که وقتی شما توسط تعداد افراد بسیاری شناخته می‌شوید، دیگر یک چهره شناخته شده هستید اما فراتر از این تعریف، امروزه یک سلبریتی بنابر فرهنگ عمومی دنیای جدید با برانگیختن احساسات و عواطف جمعیت کثیری تشریح می‌شود که تحت سلطه صنایع سرگرم‌کننده قرار دارد.

کیومرث پوراحمد علاقه‌مند بود که با کاراکتر «عیسی» فیلم «اتوبوس شب» سه‌گانه‌ای بسازد اما ممیزی باعث می‌شود که شرایط ساخت این سه‌گانه فراهم نشود.

رضا داودنژاد کنار مادر بزرگش احترام سادات حبیبیان به خاک سپرده می‌شود.

در آستانه آغاز پخش فصل پنجم سریال «نون خ»، تازه ترین تیزر این سریال رونمایی و منتشر شد.

زمان و مکان خاکسپاری رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران اعلام شد.

میزان فطریه رمضان 1445 از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد.