جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه الف

صادق بیت سیاح قهرمان رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 که به بهانه شادی با پرچم حضرت ام البنین (س) مدال طلایش با اعلام دیسکالیفه شدن از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، پس گرفته شد، از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قالیباف در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی گفت: جنگ اگر مدیریت شد، چون فرماندهان پیشتاز بودند.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از حضور محمدرضا گرایی در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف: آقای دبیر در آغاز جوانی سرباز نیروی انتظامی بودند و آمدند در باشگاه پاس و قهرمان المپیک شدند. فوتبال در انحصار دو تیم بود. ولی باشگاه فوتبال پاس آمد و قهرمان لیگ برتر و قهرمان آسیا شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاح اماکن جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران در رقابت‌های جهانی و المپیک برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص کادر مربیان این تیم برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی، اظهار کرد: در کادر مربیان ده‌ملایی که در چهار رده سنی شاگرد ملی پوش داشته و حمزه ارقش مربی سازنده سعید اسماعیلی حضور دارند. با توجه به آن که خوزستان مهد کشتی فرنگی است، دو مربی از خوزستان به جمع همکاران ما اضافه شدند. با توجه به آن...

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه اتکا به دو رشته درحوزه مدال‌آوری یک آسیب است، گفت که سیاستش توسعه رشته‌های مدال‌آوری در رویدادهای مختلف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اراده دولت و مجلس تحقق برنامه هفتم است، گفت: در این برنامه به ورزش توجه ویژه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در المپیک 2024 و افتتاح پروژه‌های جدید فدراسیون: امروز منتظریم در المپیک 2028 رکورد بزنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در المپیک 2024: در جبهه، فرق فرماندهیِ «بیا» و «برو» را یاد گرفتیم. جنگ اگر مدیریت شد، چون فرماندهان پیشتاز بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از رئیس مجلس شورای اسلامی صادق بیت سیاح را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در دیدار با صادق بیت سیاح، گفت: شما قهرمان هستید و اقدام ارزشمندتان در پارالمپیک برای همیشه در ذهن مردم دنیا باقی می‌ماند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که اگر خواهان کسب افتخار در المپیک 2028 و تثبیت افتخارات دو المپیک لندن و پاریس در آمریکا هستیم، باید هزینه بدهیم و هزینه‌اش نیز میدان دادن به نوجوانان و جوانان آینده‌دار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف در جریان مراسم تقدیر از مدال آوران رشته کشتی در المپیک پاریس که صبح امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد، از صادق بیت سیاح ورزشکار رشته پارادومیدانی کشورمان تقدیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس در مراسم تجلیل از قهرمانان و افتتاح اماکن کشتی: شما کشتی گیران شادی و نشاط و تحرک و خوشحالی را به ملت ایران هدیه کردید.