جمعه 4 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع نزدیک به باشگاه اتلتیکومادرید دلیل عدم انتقال رابیو به این تیم با وجود تمایل مسئولان روخی بلانکو به جذب این بازیکن فرانسوی را فاش کرد.

خبرگزاری میزان

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در بازی‌های المپیک 2024 پاریس و مسابقات جوانان و نوجوانان جهان با حضور رئیس مجلس، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، برخی نمایندگان مجلس، قهرمانان و پیشکسوتان صبح چهارشنبه (28 شهریور 1403) در سالن همایش‌های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تجلیل از مدال آوران جهان و المپیک فدراسیون کشتی با حضور رییس مجلس و وزیر ورزش برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

حسن رنگرز تاکید کرد که اگر نگاه ما کسب افتخارات جدید و کسب نشان طلا است، باید هزینه جوان‌گرایی و ایجاد نسل جدید را بدهیم.

خبرگزاری میزان

قالیباف در مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مدال‌آور المپیک و جهان با قدردانی از تلاش‌های کشتی‌گیران و زحمات آقای دبیر در این فدراسیون گفت: ورزش، مهم‌ترین پدیده اجتماعی اثرگذار برای کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون کشتی یکی از فدراسیون‌های کشور است و جزو مهم‌ترین رشته‌های ما در ورزش است. در طول دوران تاریخ المپیک بخش عمده مدال ما از این رشته بوده است. وی افزود: کاری که الان در کشتی در حال انجام است اقدامات زیربنایی است و کار‌های جدید که این رشته شروع کرده است در...

خبرگزاری تسنیم

رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی از طریق پیجرهای ارتباطی عملاً حزب الله را به استفاده از سلاح های جدید خود علیه اشغالگران تحریک کرده است

وب‌گاه ورزش سه

حسن یزدانی یل 10 مدالی کشتی المپیک و جهان از سال 2025 یکبار دیگر برای کسب یازدهمین مدال روی تشک ظاهر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان المپیک پاریس برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا دبیر گفت: آقای پزشکیان وقت ندارد وزیر پاداش‌ها را بدهد جوایز قهرمانی 80 تا سکه است اما با ورزشکاران سکه‌ها را 5 میلیون حساب می‌کنند علیرضا دبیر گفت: آقای پزشکیان وقت ندارد وزیر پاداش‌ها را بدهد جوایز قهرمانی 80 تا سکه است اما با ورزشکاران سکه‌ها را 5 میلیون حساب می‌کنند به گزارش عرشه آنلاین علیرضا دبیر گفت: یکی از ایرادهایی که دنیا مالی باید رفع کند همین بحث پاداش هاست و باید...

وب‌گاه الف

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از حضور محمدرضا گرایی در ترکیب تیم ملی در پیکارهای جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان مراسم تقدیر از مدال آوران رشته کشتی در المپیک پاریس که صبح امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد، از صادق بین سیاح ورزشکار رشته پارادومیدانی کشورمان نیز تقدیر کرد.

وب‌گاه الف

دنیا مالی از اختصاص استادیوم های ورزشی به باشگاه‌ها خبر داد و گفت: در بحث فوتبال ما فعلاً اعلام کردیم که فضاهای ورزشی استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها بدهند اما برای نگهداری از آن نظارت داریم.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان المپیک و کشتی جهان بعد از رسیدن به دوبنده تیم ملی آمریکا درمسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی می‌گوید از خانواده کشتی و کشتی خیلی عصبانی بوده است.