پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه گسترش

پور ابراهیمی نوشت: کسری تجاری بی سابقه در یک دهه اخیر به میزان قریب به 17 میلیارد دلار و انگیزه بالا برای بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات یکی از نشانه های منفی سیاستهای غلط اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: تجارت ایران با 56 کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی در سال 1402 با 19 صدم درصد افزایش به رقم 61 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

تجارت ایران با 56 کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی در سال 1402 با 19صدم درصد افزایش به رقم 61 میلیارد دلار رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال صنعتی معتقد است: بی ثباتی و نوسان شدید قیمت ارز که از اواخر پاییز آغاز شد و در اسفند به اوج رسید برای دولت که بزرگترین نوسان گیر اقتصاد است درآمد قابل توجهی ایجاد کرد اما برای صنایع با ترس و نگرانی همراه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت شش ماه از آغاز جنگ در غزه، بسیاری از ناظران با اشاره به شکست اسرائیل در این جنگ فرسایشی به چرایی این گزاره پرداخته و براین باورند که تل آویو به واسطه مولفه هایی چون هم صدایی در کابینه جنگی و اعتباری که از دست رفته در موضع ضعف قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین عنوان کرد، امارات متحده عربی به عنوان میانجی اصلی بین کی‌یف و مسکو در مورد تبادل زندانیان ظاهر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اطلاعات نظامی اوکراین عنوان کرد، امارات متحده عربی به عنوان میانجی اصلی بین کی‌یف و مسکو در مورد تبادل زندانیان ظاهر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکثریت کشورهای شورای همکاری خلیج فارس حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند. تشدید تنش چیزی است که آنها بیشتر از همه از آن ترس دارند. «جورجیو کافایرو» مدیر اجرایی موسسه تحلیل دولت‌های خلیج فارس و استادیار دانشگاه جورج تاون 5 آوریل در شورای آتلانتیک نوشت: از منظر بسیاری از دولت ها در سراسر جهان، اسرائیل هنگامی که در 1 آوریل سفارت ایران در دمشق را مورد تهاجم قرار داد، از نردبان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران گزارش داد که صادرات محصولات شیلات در سال 1402 با 3 درصد افزایش به رقم 310 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گمرک ایران گزارش داد که صادرات محصولات شیلات در سال 1402 با 3 درصد افزایش به رقم 310 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشورهای اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجراهای فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. اما آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات...

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 12 ارز افزایش و نرخ 21 ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران در منطقه خاورمیانه یک استثنا محسوب می‌شود؛ ایران شیعه و فارسی زبان در منطقه ای قرار گرفته با اکثریت سنی و زبان عربی. امروز ایران به دلیل تحریم های غرب در وضعیت خوبی به سر نمی برد. با این حال، ایران موفق شده است که قدرت نظامی خود را در پهنه وسیعی از خاورمیانه به نمایش بگذارد. قدرت آن با مراکز سنتی قدرت مانند مصر و عربستان سعودی اگر نگوییم کمتر، برابر است. به گزارش نیویورک‌تایمز...