پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رییس‌جمهوری و رییس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: صرفا دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد. معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی توضیحاتی درباره تعطیلات آخر هفته داد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: صرفا دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رییس‌جمهوری و رییس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها نسبت به روز گذشته شیب نزولی را در پیش گرفتند و قیمت لاری گرجستان روند نزولی را به مانند روز گذشته تجربه کرده است و با ریزش 240 تومانی، 25070 تومان نرخ گذاری و معامله شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سیل شدید در دبی باعث تعطیلی تمرین تیم سعید عزت‌اللهی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهم واردات لپ‌تاپ به کشور در سال گذشته از مبدا امارات تقریبا 20 برابر چین بوده است. سهم واردات لپ‌تاپ به کشور در سال گذشته از مبدا امارات تقریبا 20 برابر چین بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، آمار واردات لپ‌تاپ به‌کشور در سال گذشته مشخص می‌کند عمده مدل‌های موجود در بازار از مبدا امارات متحده عربی روانه بازار شده است. آمار واردات لپ‌تاپ به‌کشور از سهم 20 برابری امارات در سال گذشته نسبت...

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، واردات لپ‌تاپ به کشور از امارات تقریباً بیست برابر واردات از چین برآورد شده است.

وب‌گاه گسترش

به روزهای پایان فروردین‌ماه نزدیک می‌شویم و از آنجا که موعدِ پرداختِ حقوق کارگران رسیده، انتظار می‌رود وزارت کار هر چه سریع‌تر مصوبه‌ی جدید مزد 1403 را ابلاغ کند.

وب‌گاه گسترش

علی باقری گفت: جلسه خاصی روز گذشته نداشتیم و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

وب‌گاه گسترش

علیاری گفت: مسئله این است تا زمانی که قدرت خرید مردم افزایش پیدا نکند ما افزایش تولید نخواهیم داشت و تا زمانی که تولید در کشور افزایش نیابد نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی موجود را رفع کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی آماره های اعلامی از سوی اوپک از افزایش سهم ایران از ذخایر گلاز طبیعی جهان حکایت دارد؛ سهمی که بنابر روایت اوپک، در سال 2022 به 16 درصد رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: پروژه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی از میان 20 پروژه که در بخش E-Science شرکت کرده بودند در میان پنج پروژه منتخب برای مرحله نهایی برگزیده شد. مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اظهار داشت: رقبای ایران در این رویداد، کشور‌هایی نظیر ایالات متحده امریکا، چین، فرانسه،...

وب‌گاه ورزش سه

الهلال برای فتح تورنمنتی که بیشترین تعداد قهرمانی را در آن به دست آورده فردا به مصاف العین می‌رود، تیم سوگلی خاندان سلطنتی امارات.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با ولیعهد عربستان سعودی درباره راهکارهای ممانعت از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس یک شرکت تحقیقاتی سوئیسی به جاسوسی از شخصیت‌های مختلف اروپایی به نفع امارات متحده عربی متهم شد.