پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کانال عبری به نقل از یک منبع سعودی مدعی شد ریاض در مقابله با حمله ایران به اراضی اشغالی شرکت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز اسرائیل و ایالات متحده بیش از هر زمان دیگر از فعل و انفعال های گروه های مقاومت هراس دارند. در طرفی دیگر کشورهای عربی که گروهی از آنها فرایند عادی سازی رابطه با اسرائیل را اجرایی کرده بودند با آغاز فصل تازه تنش‌ها، سرگردان میان تل‌آویو و تهران گرفتار شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی یادداشت اعتراضی را علیه دولت امارات متحده عربی به سازمان ملل متحد ارسال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان با ارسال یادداشتی اعتراضی خود به دبیرخانه سازمان ملل متحد نسبت به اقدام اخیر دولت امارات متحده عربی در اعلام منطقه الیاسات به عنوان منطقه حفاظت شده دریایی شکایت کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه فرانسه یکشنبه شب اذعان کرد که پاریس در حمایت از اسرائیل در مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه فرانسه یکشنبه شب اذعان کرد که پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز تهران در حالی امروز را سپری کرد که قیمت درهم امارات در جریان معاملات ارزی انجام شده، رشد 326 تومانی را تجربه کرد و با پیشروی در کانال 18 هزار تومان، 18613 تومان نرخ گذاری و مبادله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بازار ارز تهران شاهد روند صعودی قیمت‌ها بود؛ قیمت درهم امارات هم رشد 326 تومانی را تجربه کرد و با پیشروی در کانال 18 هزار تومان، 18613 تومان نرخ گذاری و مبادله شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از وزارت راه و شهرسازی، در دیدار «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور، راهکار‌های توسعه حمل و نقلی در چارچوب کریدور شمال - جنوب بررسی شد و روند همکاری‌ها درباره ساخت راه‌آهن رشت - آستارا در چارچوب گذرگاه بین‌المللی شمال - جنوب مورد بررسی قرار گرفت. بررسی راهکار‌های توسعه حمل‌ونقلی ایران و روسیه بر اساس این مذاکرات اعلام...

وب‌گاه گسترش

هاوینگ بعدی بیت‌کوین در تاریخ 20 آوریل (یک اردیبهشت) رخ می‌دهد و انتظار می‌رود که تأثیر قابل توجهی بر فضای استخراج این ارز دیجیتال داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صادرات اسرائیل در سال گذشته (2023) دچار یک بحران و کاهش 6 درصدی شد، اما پنج کشور عربی با ثبت رشد قابل‌توجه صادرات اسرائیل در همان سال، تجارت خارجی اسرائیل را نجات دادند؛ امری که به اسرائیل اجازه داد تا از کاهش شدیدتر حجم صادرات خود اجتناب کند. در میان این پنج کشور، مراکش با 128 درصد رشد صادرات از اسرائیل در رتبه نخست قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سفارت ویتنام در روسیه اعلام کرد که هانوی به طور فعالانه روی پیشنهادی برای پیوستن به گروه اقتصادی بریکس کار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادرات زعفران ایران به اسپانیا نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.4 درصد کاهش یافته است. در این مدت ایران 44.99 تن زعفران خرد یا ساییده نشده و 0.45 تن پودر زعفران صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان دیدار سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور اعلام شد که تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت راه‌آهن رشت - آستارا مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به‌زودی می‌توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران و معاون وزیر حمل و نقل روسیه در دیداری راهکارهای توسعه حمل و نقلی در چارچوب کریدور شمال - جنوب را بررسی کردند.