پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دولت امارات متحده عربی و دبیرکل اوپک در پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر را به رئیس جمهور، دولت و مردم ایران تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت مشاوره مدیریت ایلیا، مجموعه گزارش‌های جدیدی تحت عنوان «صنعت‌سنج» منتشر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرودگاه دبی روزهای متوالی پس از شدیدترین باران‌های ثبت شده، شاهد اختلال بزرگ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت مشاوره مدیریت ایلیا، مجموعه گزارش‌های جدیدی تحت عنوان «صنعت‌سنج» منتشر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها میان ایران و اسرائیل اوج گرفته، گمانه زنی ها درباب پویایی کشورهای عربی بالا است. حال سوال این است که رویارویی میان تهران و تل آویو می تواند روابط ایران و عربستان یا امارات را تحت تاثیر قرار دهد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: کشورهای عضو گروه «بریکس» به دنبال ایجاد سامانه‌های مالی مشترک ویژه خود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه اکونومیست در مطلبی به بررسی گزینه های احتمالی اسرائیل علیه ایران پرداخت و نوشت: «کابینه جنگ در اسرائیل با یک تصمیم خطرناک دست و پنجه نرم می کند: چگونه به حمله بی سابقه هواپیماهای بدون سرنشین و موشکی ایران در 13 آوریل پاسخ دهد.» این نشریه با طرح این ادعا که در عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل شاهد همکاری دوستان و همسایگان این رژیم بودیم، ادامه داد: «آیا همانگونه که رئیس‌جمهور...

وب‌گاه 55 آنلاین

بارندگی‌های اخیر در امارات متحده عربی، به‌ویژه در شهر دبی، سیلاب‌ها و آبگرفتگی‌های گسترده‌ای را به همراه داشت. ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تصاویری از زیر آب رفتن دومین فرودگاه شلوغ جهان و مختل شدن زیرساخت‌های شهری را به نمایش می‌گذارند

وب‌گاه تابناک

چین با اختصاص 61.61 درصد از ارزش کل واردات اجزاء و قطعات موتورسیکلت کشورمان، اولین کشور طرف معامله در واردات این کالا بود و پس از آن امارات متحده عربی با سهمی معادل 32.93 درصد و تایلند با 3.15 درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مقامات امارات متحده عربی هشدار داده‌اند که انتشار تصاویر و ویدئوهایی که به گفته آن‌ها "منفی یا غیرواقعی" از سیل اخیر در دبی را نشان می‌دهد، غیرقانونی است و مجازات‌های سنگینی به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است. دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، دبی در سواحل امارات متحده عربی واقع شده است و معمولاً بسیار خشک است. اما در حالی که به طور متوسط کمتر از 100 میلی‌متر در سال بارندگی دارد، گاهی اوقات بارندگی‌های...

وب‌گاه الف

فرارو نوشت: دبی دچار سیل بی‌سابقه‌ای شده است که گمانه‌زنی‌های گمراه کننده‌ای در مورد بارورسازی ابر‌ها ایجاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس گزارش های دفتر رسانه‌ای دبی رکورد باران در دبی باعث آبگرفتگی خانه‌های گران‌قیمت و توقف پروازها شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پروازهای دبی به شدت مختل شده و خودروها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده است، رها شده‌اند. دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال 1949 تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک گفت: میزان واردات قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال 1402 به لحاظ ارزش 32.69 درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال 1949 تجربه کرد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از خبرگزاری بلومبرگ؛ پرواز‌های دبی به شدت مختل شده و خودرو‌ها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده است، رها شده‌اند. دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود...