سه‌شنبه 10 مهر 1403

امام جمعه شهرکرد: نمایندگان مجلس ظرفیت‌های بیرونی چهارمحال و بختیاری را شناسایی کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه شهرکرد: نمایندگان مجلس ظرفیت‌های بیرونی چهارمحال و بختیاری را شناسایی کنند

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: نمایندگان جدید مردم در مجلس، ظرفیت‌های بیرونی استان را شناسایی کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز شنبه در نخستین شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم ضمن شناسایی ظرفیت‌های بیرونی استان، آن را با ساز و کارهای اخلاقی، ایمانی، تواضع و سلامت به درون استان هدایت کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همدل، هم‌فکر به فکر منافع چهارمحال و بختیاری باشند و از تفکرهای فردی، جناحی و سیاسی پرهیز کنند.

نکونام ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری را بسیار فراوان و استان را نیازمند وحدت اعلام و تصریح کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در این استان در برابر مردم متواضع و نسبت به خواسته‌ها و گرفتاری‌های آنان پاسخ‌گو باشند.

وی ضمن گرامی‌داشت 14 و 15 خرداد سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و سالروز قیام خونین 1342 در قم یادآور شد: امام خمینی (ره) شخصیتی ایمانی، قرآنی، عمیق، ساری و جاری در تاریخ دارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امام راحل با همین شخصیت وارد عرصه شد و جمهوری اسلامی را در ایران پایه‌گذاری کرد.

نکونام گفت: اهداف، حرکت‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) در تاریخ ایران و دنیا می‌ماند، پس باید او را خوب شناخت.

به گزارش ایرنا، در این آیین از 4 نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس دهم تقدیر شد.

*س_برچسب‌ها_س*