پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

امام جمعه نیر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم تاکید کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه نیر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم تاکید کرد

اردبیل - ایرنا - امام جمعه نیرگفت: رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش از سوی شهروندان در آیین های عزاداری ماه محرم امسال الزامی است.

حجت الاسلام آیت تنعمتی د خطبه های نماز جمعه نیر از مسوولان هیات‌های عزاداری خواست تا مراسم عزاداری ماه محرم را با حفظ اصول بهداشتی و مطابق با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار کنند

وی اضافه کرد: مراسم عزاداری در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید انجام گیرد و احسانات در این ایام به صورت بسته بندی و نیز کمک مالی به زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شود.

امام جمعه نیر خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت و همان طور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند عزاداری‌های ماه محرم و عرض ارادت‌ها به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

نعمتی بیان کرد: زنده نگهداشتن نهضت خونین عاشورا و قیام تاریخی امام حسین (ع) به منزله مبارزه با ظلم، ستم، فساد و بی عدالتی است. امام جمعه نیر گفت: شهرستان نیر در زمینه آب، گردشگری اشتغال و بیکاری نسبت به دیگر اشهرستانهای کشور با مشکلات فراوانی روبه‌رو است بنابراین می‌طلبد نمایندگان، مصوبات سفر خود به این شهرستان را پیگیری کنند. امام جمعه نیر در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت روز مبالهه گفت: روز مبالهه روز قدرت اسلام در برابر کفر میباشد وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهنمان گفت: متاسفانه جامعه رو به پیری میرود که یکی از ترفندهای دشمنان پیرگرایی کشورمان بود که در سالهای دهه 70 اتفاق افتاد که این روند باید تغییر یابد که فرموده رهبر معظم انقلاب نیز جوان گرایی کشور میباشد وی افزود: آزادگان در سخت ترین شرایط ایستادگی کردند و کتاب معرفت، صبر و استقامت را معنا کردند و امروز ملت ایران، قدردان این قشر از جامعه است

*س_برچسب‌ها_س*