سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

امام حسن

امام حسن

خبرگزاری تسنیم

بیش از 40 نفر از شاعران برجسته و جوان کشور در دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با اهالی شعر و ادب حضور داشتند و ابیاتی را خواندند.

خبرگزاری تسنیم

حضرت آیت الله خامنه ای وارد کردن بیش از پیش اشعار در کتاب‌های درسی به عنوان بخشی از ابزار انتقال تمدن، فرهنگ و معارف را وظیفه وزارت آموزش و پرورش برشمردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار 40 نفر از شاعران جوان و پیشکسوت سروده‌های خود را در موضوعات مختلف دینی، اجتماعی و سیاسی قرائت کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از شعرخوانی شاعران، با ابراز خرسندی از استمرار پیشرفت و رو...

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب فرمودند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند.

وب‌گاه فرارو

به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن (ع) جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با طرح کیک و شمع تولد رونمایی شد. قرار است سه‌شنبه همزمان با افطار در روز میلاد امام حسن کیک بزرگ تهران در افطارخونه بلوار کشاورز سِرو شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از دیدار صمیمانه شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب منتشر شد.

خبرگزاری میزان

در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) است که امسال با هفتم فرودین ماه مصادف شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی باغ کتاب تهران رویداد‌های این مجموعه را در نوروز 1403 تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقاشی دیجیتال «کریم اهل بیت علیه السلام» اثر حسن روح‌الامین به مناسبت سالروز ولادت امام حسن (ع) رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نقاشی دیجیتال «کریم اهل بیت علیه السلام» اثر حسن روح‌الامین به مناسبت سالروز ولادت امام حسن (ع) رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.